اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ساماندهی حاشیه‌نشینی شهر کرمان عملیاتی شود

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست با استاندار گفت: ساماندهی حاشیه شهر کرمان باید هر چه سریعتر عملیاتی و در دستور کار قرار گیرد.

ساماندهی حاشیه‌نشینی شهر کرمان عملیاتی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی در تشریح نشست مشترک با استاندار جدید کرمان ضمن گلایه از نحوه انتخاب استاندار کرمان توسط وزارت کشور اظهار داشت: انتظار ما از وزیر کشور به عنوان یکی از وزرای مطرح و موثر دولت این بود در زمینه تعیین استاندار کرمان به عنوان یکی از استان‌های مطرح کشور بدون هماهنگی با نمایندگان اقدام نکند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به همکاری با استاندار کرمان تاکید کرد: موضوعات مربوط به مشکلات و مسائل استان کرمان را در قالب همکاری مشترک در دستور کار قرار خواهیم داد تا مشکلات مردم بر طرف شود.

 پورابراهیمی ضمن تشکر از پیگیری‌های استاندار پیشین کرمان در راستای رفع معضل حاشیه‌نشینی در کرمان گفت: اقدامات بسیار خوبی از طریق وزارت راه و شهرسازی در راستای اعتبارات بازآفرینی شهری در نظر گرفته شده و تصمیماتی نیز در طول یک سال اخیر در زمینه ساماندهی حاشیه شهر کرمان با 120 هزار نفر حاشیه‌نشین انجام و ستادهای تسهیلگری و بنیاد مسکن و راه و شهرسازی و بانک‌ها در این زمینه درگیر شده‌اند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به موضوع ساماندهی حاشیه شهر کرمان گفت: از استاندار جدید کرمان درخواست کردیم تا پیگیری موضوعات مربوط به اقدامات انجام شده قبلی و اقدامات مربوط به شهرک صنعتی به عنوان نخستین مکان ساماندهی حاشیه شهر کرمان باید هر چه سریعتر عملیاتی و در دستور کار قرار گیرد که با موافقت استاندار کرمان همراه شد و به‌زودی این نشست پیرامون حل مشکل حاشیه‌نشینی در شهر کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نشست مشترک با معین‌های اقتصادی استان کرمان خاطرنشان کرد: یکی از محورهای مهم نشست با استاندار کرمان بحث معین‌های اقتصادی استان کرمان بود و با جدیت مطالبه توسعه اقتصادی از منظر معین‌های اقتصادی را مانند سال‌های گذشته پیگیری خواهیم کرد و از استاندار کرمان درخواست کردیم تا در این زمینه به شکل جدی ورود پیدا کند و اقدامی را در این بخش انجام دهد که به‌زودی نشست مشترک با معین‌های اقتصادی در تهران برگزار می‌شود.

 پورابراهیمی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در شهرستان‌های کرمان و راور و قرار گرفتن این شهرستان‌ها در حالت قرمز گفت: از استاندار درخواست کردیم به صورت ویژه مشکلات و مسائل این شهرستان‌ها را همزمان با پیگیری و رفع مسائل استان به دلیل مرکزیت بودن کرمان و محرومیت راور در دستور کار قرار دهد تا هر چه سریع‌تر بهبود شرایط شیوع کرونا را در این دو شهرستان شاهد باشیم.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول