اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

وظایف بسیج در طرح شهید سلیمانی/مبارزه با کرونا در نقطه به نقطه کهگیلویه و بویراحمد

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی طرح ملی مبارزه با کووید ۱۹ را در تمام مناطق استان انجام می‌دهد.

وظایف بسیج در طرح شهید سلیمانی/مبارزه با کرونا در نقطه به نقطه کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سعید برومندزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به وظایف سپاه و بسیج در طرح ملی مبارزه با کووید ۱۹ گفت: بسیج در کمیته ۴ گانه پیش‌بینی شده برای فاز جدید کرونا عضو و دارای مسئولیت است که از مهمترین آنها، کمیته حمایتی است که حمایت از افراد درگیر، سالمندان و کسانی که در قرنطینه معکوس هستند، همینطور جذب کمک‌های مردمی و نهادها بر عهده این کمیته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مسئولیت کمیته عملیاتی و اجرایی با هدف هماهنگی بین سایر کمیته‌ها بر عهده بسیج است. در کمیته پایش، مراقبت و آموزش باز بسیج به عنوان عضو اصلی نقش اساسی خود را ایفا می‌کند.

وی در خصوص خدمات‌دهی به حاشیه شهرها و مناطق روستایی گفت: سپاه و بسیج از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا ضدعفونی معابر و همچنین ارسال کمک‌های معیشتی و بهداشتی را به همه مناطق استان از جمله مناطق روستایی و حاشیه شهرها در دستور کار داشت در طرح جدید با نام شهید سلیمانی نیز این مناطق دیده شده و بسیج تا جایی که پتانسیل داشته باشد به حوزه پزشکی کمک می‌کند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول