اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کرونا 28 درصد تردد جاده‌ای در چهارمحال و بختیاری را کاهش داد

رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: از بدو شیوع ویروس کرونا با کاهش 28 درصدی ورود خودرو به استان مواجه بوده‌ایم.

کرونا 28 درصد تردد جاده‌ای در چهارمحال و بختیاری را کاهش داد

مجید مردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در حال حاضر تعداد 25 دوربین فعال در ورودی‌های استان و مناطق حساس از جمله گردنه‌ها، فعال هستند که پرسنل راهداری به صورت شبانه‌روزی آن‌ها را رصد می‌کنند.

رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل ونقل جاده‌ای اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به وضعیت جوی استان شهروندان می‌توانند با استفاده از سامانه 141 به صورت شبانه‌روزی از وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های استان مطلع شوند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 34 دوربین ثبت تخلفات نیز در برخی از مسیرهای چهارمحال و بختیاری فعال هستند که بلا فاصله پس از تخلفاتی از جمله سرعت غیرمجاز مشخصات خودرو متخلف را به سامانه پلیس‌راه ارسال می‌کنند تا شامل جریمه‌ شود، همچنین با توجه به اعمال محدودیت‌های تردد در این ایام شیوع ویروس کرونا از این دوربین‌ها در صورت لزوم با توجه به سازکاری که ستاد کرونا تعریف می‌کند استفاده خواهد شد.

مردانی اضافه کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز میزان ترددهای جاده‌های جاده در چهارمحال و بختیاری نسبت به مشابه سال گذشته در وردی‌های استان 28 درصد و در خروجی‌ها 25 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به رصد روزانه دستگاه‌های تردد شمار نصب شده در محورهای مواصلاتی استان گفت: با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا و اعمال سخت‌گیرانه ترددها در هفته‌های قبل میزان ورد به استان در 4 ماهه گذشته 37 درصد و میزان خروج 36 در کاهش داشته است.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول