اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

«10 آذر» آخرین ‌مهلت ارسال آثار به جشنواره فرهنگی و هنری علمدار

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری «علمدار» یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا 10 آذر از طریق شبکه شاد، آثار خود را ارسال کنند.

«10 آذر» آخرین ‌مهلت ارسال آثار به جشنواره فرهنگی و هنری علمدار

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، علی رمضانی مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش درباره برگزاری جشنواره فرهنگی هنری «علمدار» یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: جشنواره فرهنگی و هنری (علمدار) به ابتکار اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش‌ و پرورش و حمایت معاونت پرورشی و فرهنگی و با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش استان کرمان (به‌عنوان دبیرخانه جشنواره) ویژه همکاران فرهنگی (اداری و آموزشی) و دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی به برخی اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و افزود: گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، معرفی اسوه ایثار، اخلاص و عمل برای نسل جوان و نوجوان کشور، صیانت از میراث ارزشمند شهید حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان مدرسه و مکتب درس‌آموز، بازنمایی حقیقی از تصویر آن شهید آسمانی به‌مثابه نمادی از هم‌پیوستگی و همدلی آحاد جامعه ایرانی و امت اسلامی با هر سلیقه و گرایشی، معرفی آثار فرهنگی و هنری دانش‌آموزان و فرهنگیان مستعد و علاقه‌مند و تقدیر از آن‌ها برخی از این اهداف هستند.

رمضانی همچنین به زمان جشنواره و نحوه ارسال آثار اشاره کرد و خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا دهم آذرماه 1399 از طریق شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) و کانال اختصاصی جشنواره فرهنگی و هنری علمدار به آدرس (Alamdar99@) آثار خود را ارسال کنند.

وی گفت: رشته‌هایی که علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را ارسال کنند در بخش فرهنگیان شامل شعر، داستان کوتاه، مقاله، بیان خاطره، خوشنویسی و نقاشی‌خط است و در بخش دانش‌آموزی نیز در دوره اول و دوم ابتدایی شامل نقاشی، نامه‌ای به سردار سلیمانی، دکلمه خوانی و متوسطه دوره اول و دوم شامل نقاشی، خاطره‌نویسی و دل نوشته، نامه‌ای به سردار سلیمانی، داستان کوتاه است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول