اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

راهداری استان تهران: کم‌کاری شهرداری دماوند نسبت به پاکسازی ورودی مشا

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران ترافیک سنگین در پیست آبعلی به علت بارش برف شدید و عدم پاکسازی جاده در جمعه شب را کم‌کاری شهرداری دماوند نسبت به پاکسازی ورودی مشا از سمت پیست آبعلی عنوان کرد.

راهداری استان تهران: کم‌کاری شهرداری دماوند نسبت به پاکسازی ورودی مشا

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، در پی انتشار خبری در کانال خبرگزاری با عنوان «ترافیک سنگین در پیست آبعلی به علت بارش برف شدید و عدم پاکسازی جاده توسط راهداری» عادل مصدقی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با بیان اینکه این موضوع کمکاری شهرداری دماوند نسبت به پاکسازی ورودی مشا از سمت پیست آبعلی بوده است، توضیحاتی را ارائه داد.

در این جوابیه آمده است:

با توجه به سامانه‌های بارشی در شب گذشته(جمعه) از غرب استان به شکل باران شروع شد و در ساعت ۲۲:۳۰ در ارتفاعات شمال و شمال شرق به شکل برف درآمد.

این برف ادامه‌دار بود و با شدت آن تا ساعت ۵ صبح در ارتفاعات هراز محدوده پیست آبعلی تا امامزاده هاشم، دلیچایی حوزه دماوند، امین‌آباد و گدوگ حوزه فیروزکوه و امامزاده داود حوزه تهران و لواسانات، فشن و دیزین در حوزه شمیرانات به تناوب بارش‌ها ادامه داشت.

با توجه فعال بودن سامانه‌های بارش‌زا اکیپ‌های راهداری با برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه قبل از شروع بارش اقدامات برف‌روبی و نمک‌پاشی در سطح ۵۰۰ کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و روستایی تحت پوشش را به میزان مصرفی ۴۰۰ تن شن و نمک انجام دادند.

با توجه به تلاش‌‌های بی‌وقفه راهداران استان کلیه جاده‌های استان تهران باز و تردد ایمن و روان برقرار بوده است.

تصویر درج شده از عدم پاکسازی جاده مربوط به ورودی مشا در حوزه شهری شهرداری دماوند است که در دو سال گذشته طی تفاهم نامه‌ای تحویل آن‌ها شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول