اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

صدور بالغ‌بر ۴۰۰۰ برگه تردد در روز گذشته/ کارت تردد به‌صورت فردی صادر نمی‌شود

فرماندار رشت با اشاره به صدور بالغ‌بر چهار هزار برگه تردد برای افراد واجد شرایط در روز گذشته، خواستار عدم مراجعه غیرضروری افراد به فرمانداری شد.

صدور بالغ‌بر ۴۰۰۰ برگه تردد در روز گذشته/ کارت تردد به‌صورت فردی صادر نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی فتح‌اللهی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صدور برگه تردد برای شاغلین ادارات و شرکت‌ها که شهرستان محل خدمتشان  با محل زندگی آنان متفاوت است از طریق مکاتبه رئیس اداره یا شرکت و به‌صورت تجمیعی با فرمانداری صورت می‌پذیرد، اظهار کرد: با توجه به تعداد بسیار بالای ادارات، شرکت‌ها و واحدهای تولیدی مستقر در شهرستان رشت و عدم امکان ارائه خدمت به‌صورت فردی به این افراد، ضرورت دارد شاغلین از مراجعه مستقیم به فرمانداری با جدیت پرهیز کنند چراکه به‌هیچ‌وجه به‌صورت فردی برای آنان برگه تردد صادر نمی‌شود.

وی با اشاره به حضور انبوهی از شهروندان در فرمانداری رشت در روز گذشته جهت دریافت برگه تردد، افزود: بسیاری از این مراجعات به‌صورت غیرضروری بوده است، به‌عنوان‌مثال برای تردد داخل شهرستان به‌هیچ‌وجه برگه ترددی صادر نمی‌شود و افرادی که ساکن شهرستان رشت هستند ولی پلاک خودروی آنان غیربومی (خارج استانی) است تنها با  در دست داشتن کارت ملی بومی یا ارائه مستندات دیگر از قبیل سند یا اجاره‌نامه منزل مسکونی خود به پلیس، جریمه نخواهند شد.

به گفته فرماندار رشت، این افراد نگرانی بابت ثبت تخلف از سوی دوربین‌های راهنمایی و رانندگی نداشته باشند چراکه با ارائه مستندات اثبات‌کننده سکونت در شهر، جریمه آنان لغو می‌شود.

فتح‌اللهی با بیان اینکه تنها در روز گذشته برای بالغ‌بر چهار هزار نفر از افراد واجد شرایط، از سوی فرمانداری برگه تردد صادرشده است، تصریح کرد: علاوه بر این، به دلیل مراجعه  غیرضروری افراد، باوجود بسیج تمامی کارمندان فرمانداری جهت پیگیری مشکلات مراجعان، شاهد تراکم جمعیتی زیاد مراجعان در فرمانداری بودیم.

وی با تأکید بر لزوم وجود سعه‌صدر و همکاری از سوی آحاد مردم شریف شهرستان، بیان کرد: بدون وجود این تعامل و همکاری و با مراجعه غیرضروری هزاران نفر به فرمانداری، یقیناً در ارائه خدمات به افراد ذی‌حق با مشکل مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول