اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فرهنگ بسیج راهبرد غرب را در برابر مقاومت به بن‌بست کشانده است

بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان با انتشار بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت هفته بسیج تاکید کرده است: امروز تفکر و فرهنگ بسیج با عبور از مرزهای جغرافیایی و تشکیل هسته‌های مقاومت در منطقه، راهبرد غرب و متحدانش را در برابر مقاومت به بن بست کشانده است.

فرهنگ بسیج راهبرد غرب را در برابر مقاومت به بن‌بست کشانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان با انتشار بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت هفته بسیج  بر کارکرد‌های بسیج در 38 سال گذشته تأکید شده و آمده است:

تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران، یقینا از برکات و الطاف جلیه خدای متعال بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد و امروز دانشگاه و حوزه از هر محلی بیشتر به اتحاد و یگانگی احتیاج دارند. فرزندان انقلاب به هیچ وجه نگذارند ایادی آمریکا و شوروی در آن دو محل حساس نفوذ کنند و تنها با بسیج است که این مهم انجام می پذیرد. امام خمینی (ره)

نقش آفرینی‌ها و کارکردهای بسیج طی 38 سال گذشته و حماسه‌سازی‌های جاودانه آن در 8 سال دفاع مقدس و سپس رویارویی هوشمندانه و سلحشورانه با فتنه‌ آفرینی‌ها و بحران‌‌سازی‌های گوناگون استکبار جهانی و جبهه معاندین نظام و گره‌گشایی از مشکلات جامعه و ملت ایران در مقاطع سخت و حساس که الگوی فکری و عملی بسیجیان را برای همیشه مفید و هدایت بخش نسل‌های میهن اسلامی قرار داده حقیقتی انکارناپذیر است که از عصبانیت و چرایی هجمه‌های رسانه‌ای و عملیات روانی پر حجم دشمنان علیه این نهاد مقدس، رمزگشایی می‌کند.

امروز تفکر و فرهنگ بسیج با عبور از مرزهای جغرافیایی و تشکیل هسته‌های مقاومت در منطقه، راهبرد غرب و متحدانش را در برابر مقاومت به بن بست کشانده و به سایر ملت‌ها آموخته است که چگونه می‌توان با تکیه بر اراده و قدرت ایمان در برابر ظلم و بی‌عدالتی قد علم کرد.

در پایان، بسیجیان ولایتمدار و متعهد بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان اعلام می‌دارند بسیج به پشتوانه تجارب ارزشمند و سرنوشت ساز خود در عرصه‌های مختلف و نیز اتصال به اقیانوس بیکرانه ملت ایران با تبعیت از فرامین و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) همچنان هوشمندانه در صحنه‌های مقابله با تهدیدات متنوع دشمن و مجاهدت در راه پیشرفت، سربلندی و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در بین آزادی‌خواهان و مستضعفان جهان در زمینه‌های مختلف مهیا و آماده است.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول