اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۸۱ مورد حادثه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی از امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر به ۸۱ مورد حادثه طی یک ماه گذشته در استان خبر داد.

امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۸۱ مورد حادثه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد رضا رضایی با اشاره به حوادث یک ماه گذشته اظهار داشت: طی این مدت نیروهای هلال‌احمر به ۸۱ مورد حادثه امدادرسانی کرده‌اند.

وی بیان داشت: ۶۲ مورد از خدمات امدادی در حوادث جاده‌ای، ۱۱ مورد در حوادث شهری، هفت مورد در حوادث کوهستان و یک مورد در حوادث سیل و آبگرفتگی ارائه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بیشترین حوادث به ترتیب با ۱۳ مورد حادثه مربوط به قاین بوده است، گفت: همچنین شهرستان‌های نهبندان با ۱۲ مورد حادثه و بیرجند با ۱۱ مورد بیشترین حوادث را داشته‌اند.

رضایی با بیان اینکه در مأموریت‌های ماه گذشته به ۱۸۷ حادثه دیده امدادرسانی شده است، افزود: ۱۵۶ نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، ۲۰ نفر در حوادث شهری و ۱۱ نفر در حوادث کوهستان خدمات گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه ۲۹۰ نیروی هلال‌احمر در قالب ۱۲۰ تیم عملیاتی به این حوادث امدادرسانی داشته‌اند، افزود: همچنین ۱۲۰ خودرو امدادی شامل ۷۴ دستگاه آمبولانس و ۴۶ خودروی نجات در این حوادث به‌کارگیری شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی اضافه کرد: طی ماه گذشته چهار سورتی پرواز برای نجات یک حادثه دیده در ارتفاعات میغان طبس و ۱۵ مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای هلال‌احمر انجام شده است.

رضایی با بیان اینکه با توجه به گستردگی شیوع کرونا، از شهروندان خواستاریم از مسافرت‌های غیر ضروری پرهیز کنند، گفت: از رانندگان خواستاریم در صورت سفرهای ضروری، ضمن رعایت کامل نکات راهنمایی و رانندگی، در مسیرها با سرعت مطمئنه حرکت کرده و مراقبت لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۱۲ تماس گرفته یا به نزدیک ترین پایگاه امدادی هلال‌احمر مراجعه کنند.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول