اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

هر مسلمانی موظف است که دست هموطن خود را بگیرد

یک مرجع تقلید با اشاره به پویش همدلی گفت: در این شرایط کرونایی، نیازمندان به کمک ما احتیاج دارند پس هر مسلمانی موظف است که دست هموطن خود را بگیرد.

هر مسلمانی موظف است که دست هموطن خود را بگیرد

آیت الله محمد حسینی الموسوی زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رابطه با نخستین پویش مهر ماندگار که با محوریت کمک‌های مومنانه برگزار می‌شود، اظهار کرد: این پویش کار خیر و خدا پسندانه‌ای است که در این روزهای سخت اتفاق افتاده و قطعا هم مورد رضایت خداوند قرار می‌گیرد. 

مرجع تقلید شیعیان افزود: در حال حاضر در این شرایط کرونا نیازمندان به کمک ما احتیاج دارند پس هر مسلمانی موظف است که دست هموطن خود را بگیرد.

وی با تاکید بر ضرورت دستگیری از نیازمندان تصریح کرد: خدا به بانیان این پویش اجر دهد و امیدوارم بتوانند این مسیر خیر را به درستی پیش ببرند و موفق باشند.

پویش مهر ماندگار با لبیک به فرمان رهبر انقلاب و برای تامین بسته‌های مواد غذایی نیازمندان و جهیزیه نوعروسان از ۲۶ آبان ۹۹ آغاز و تا اسفند ۹۹ ادامه خواهد داشت و عموم علاقه‌مند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://pouyeshmehrmandegar.com/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/73002/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول