اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

حمایت انجمن صنفی مدیران رسانه از «پدرام پاک آیین»

انجمن صنفی مدیران رسانه با صدور بیانیه ای ضمن دعوت از مدیران مسئول رسانه های سراسر کشور برای شرکت در مرحله دوم انتخابات نماینده مدیران مسئول، از «پدرام پاک آیین» حمایت کرد.

حمایت انجمن صنفی مدیران رسانه از «پدرام پاک آیین»

به گزارش خبرگزاری فارس، انجمن صنفی مدیران رسانه با صدور بیانیه ای ضمن دعوت از مدیران مسئول رسانه های سراسر کشور برای شرکت در مرحله دوم انتخابات نماینده مدیران مسئول،  پدرام پاک آیین را به عنوان نامزد مورد حمایت خود معرفی کرد. متن این بیانیه به  این شرح است:

دومین مرحله انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت، چهارم آذرماه در حالی برگزار خواهد شد که مرحله نخست، با حضور پر شور و مشارکت قابل تقدیر همکاران، رقم خورد.

مدیران مسئول محترم نشریات و پایگاه های خبری سراسر کشور با مسئولیت پذیری فوق العاده ای که از خود به نمایش گذاشتند ثابت کردند در انجام وظایف و مسئولیت اجتماعی و صنفی خویش ذره ای تردید ندارند.

همکاران و خدمتگزاران شما در انجمن صنفی مدیران رسانه صمیمانه و خالصانه از این حمیت صنفی مثال زدنی همواره سپاسگزار شما عزیزان هستند.

همکاران گرامی نیمی از راه پیموده شده و گام دوم و نهایی انتخابات در روز چهارم آذر، نه تنها کم اهمیت تر از گام اول نیست بلکه بسیار پر اهمیت تر از گام اول نیز است.

چرا که قرار است به پشتوانه میزان آرا شما عزیزان نماینده تان در هیات نظارت بر مطبوعات حضور یابد و تعداد آرای شما عزیزان پشتوانه هنرنمایی او در این میدان خواهد بود.

اینکه بیش از یک هزار مدیرمسئول در مرحله اول با انجمن خود هم قدم و همراه شدند تا از بین همه کاندیداهای محترم و عزیز، گزینه پیشنهادی را برگزینند، بسیار مشعوف و سرافرازمان کرد.

امید که چهارم آذرماه، وسعت همراهی و همدلی شما عزیزان بیش از گذشته و دوچندان باشد تا به پاس مسئولیت گرانبار و خطیری که در رسانه های تان دارید، در انتخاب نماینده مان در هیأت نظارت بر مطبوعات با جدیت و حمیّت تمام مشارکت داشته و با سبدی پر رای او را برای حضور در جلسات هیات نظارت بدرقه کنیم.

با یادآوری این نکته مهم که «همه ما مدیرِمسئول هستیم و رأی خواهیم داد و از حق رای خود استفاده خواهیم کرد»، هیأت مدیره «انجمن مدیران رسانه» پس از بررسی های لازم و مذاکره با اهالی فن و پیشکسوتان کاندیدای مورد حمایت خود را از بین تمام عزیزان و کاندیداهای بزرگوار و محترم، جناب آقای «پدرام پاک آیین» را به عنوان کاندیدای منتخب به شما عزیزان معرفی می نماید.

باشد که با انتخاب ایشان و تحقق تمام برنامه ها و اهداف مشترک با انجمن صنفی مدیران رسانه، شرایط مناسب و اصولی تر خصوصا برنامه راه اندازی خانه مدیران مسئول جهت پیگیری امور هیات نظارت توسط انجمن و تسهیل در امور برای همکاران و صنف به وجود آید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول