اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سرپرست باشگاه مس کرمان: سازمان لیگ در مورد لغو بازی با گل‌ریحان ابلاغی نکرده است

سرپرست باشگاه مس کرمان گفت: از طرف سازمان لیگ چیزی در مورد لغو مسابقه با گل‌ریحان به ما اعلام نشده و آماده این بازی هستیم.

سرپرست باشگاه مس کرمان: سازمان لیگ در مورد لغو بازی با گل‌ریحان ابلاغی نکرده است

علی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بازی امروز مس کرمان مقابل گل‌ریحان البرز در چارچوب هفته اول لیگ دسته یک اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی  امروز در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود ما اردوی خودمان را در تهران برپاکردیم و آماده‌ایم که امروز بعدازظهر راهی کرج شویم.

سرپرست باشگاه مس کرمان در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه گل‌ریحان از ادامه حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول انصراف داده و آیا این بازی لغو می‌شود، گفت: ما هم این موضوع را شنیده‌ایم اما نه از طرف سازمان لیگ چیزی در مورد لغو بازی به ما اعلام شده و نه از خود باشگاه گل‌ریحان چیزی شنیده‌ایم. آماده هستیم که محل اردوی تیم را ترک کنیم و به ورزشگاه محل مسابقه برویم.

وی در خصوص شرایط تیم مس کرمان تصریح کرد: خداراشکر تیم شرایط و وضعیت خوبی دارد. رضامهاجری تیم خوبی را آماده کرده است اما با توجه به اینکه نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشتیم و تنها 4 بازیکن از فصل گذشته مانده‌اند، تیم نیاز به زمان برای هماهنگی لازم و کافی دارد.

رمضانی که به تازگی به عنوان سرپرست باشگاه مس کرمان منصوب شده، در این خصوص عنوان کرد: من کارمند شرکت مس هستم و به پیشنهاد هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه این مسئولیت را عهده‌دار شدم و اطاعت امر کردم.ما دو هدفگذاری کوتاه مدت و بلند مدت داریم. هدفگذاری کوتاه مدت ما این است که از تمام پتانسیلمان استفاده کنیم و با شکستن طلسم 8ساله به لیگ برتر برگردیم. هدفگذاری بلند مدت ما نیز این است که ساختار باشگاه در مسیر حرفه‌ای شدن قرار بگیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول