اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

افزایش حقوق مستمری بگیران روستاییان/ میانیگن 52 درصد به حقوق بیمه اجتماعی روستائیان اضافه شد

مسئول امورصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان کرمانشاه بیان اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار از این صندوق مستمری می‌گیرند، از افزایش ۵۳ درصدی دریافتی مستمری‌‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی روستائیان در استان خبر داد.

افزایش حقوق مستمری بگیران روستاییان/ میانیگن 52 درصد به حقوق بیمه اجتماعی روستائیان اضافه شد

سجاد پرسته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: طرح همسان‌سازی مستمری‌ها در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر عملیاتی شد.

وی ادامه داد: با عملیاتی شدن این طرح و نیز افزایش سالیانه مستمری‌ها، بطور میانگین ۵۲ درصد به مستمری، مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی افزوده شده است.

مسئول امورصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان کرمانشاه گفت: مابه‌التفاوت مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از ابتدای سال محاسبه و در شعب مختلف بانک کشاورزی استان قابل برداشت است.

وی تصریح کرد: از این پس افرادی که در سطح درآمدی یکسان انتخابی خود در طی سالیان متناوب مستمری‌بگیر شده‌اند معادل افرادی مستمری دریافت می‌کنند که درسال 1399 مستمری‌بگیر شده‌اند.

پرسته، تعداد بیمه شدگان تحت پوشش این صندوق دراستان را قریب به ۸۳ هزار خانوار و تعداد مستمری‌بگیران را نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار اعلام کرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول