اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

آمار فوتی های کرونا در اتوبوسرانی تهران/انجام مناقصه برای خرید اتوبوس

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به آمار فوتی های ناشی از کرونا در ناوگان اتوبوسرانی گفت: امروز مناقصه جدیدی برای خرید 80 دستگاه اتوبوس دو کابین برگزار می شود.

آمار فوتی های کرونا در اتوبوسرانی تهران/انجام مناقصه برای خرید اتوبوس

فاطمه ضرغام نژاد- خبرگزاری فارس: محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درگفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره آمار ابتلا به کرونا در شرکت‌های واحد اتوبوسرانی اظهارداشت:‌ در حال حاضر و طی امروز در کل شرکت واحد اتوبوسرانی اعم از بخش عمومی و خصوصی، راننده، نیروهای ستاد یا تعمیرگاه 100 نفر کرونا مثبت هستند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در کل مجموعه اتوبوسرانی اعم از بخش خصوصی، عمومی، ستادی و عملیاتی 10 نفر به دلیل کرونا جان باخته‌اند.

ترفع درباره سرانجام خرید اتوبوس برای پایتخت گفت: امروز مناقصه جدیدی برای خرید 80 دستگاه اتوبوس دو کابین جهت تقویت خطوط اکسپرس یا تندرو داریم که این مسأله به غیر از خرید 250 اتوبوسی است که اخیرا مدنظر قرار گرفته و امیدواریم این مناقصه برنده‌ای داشته باشد.

ترفع همچنین تأکید کرد: جهت رعایت‌گذاری در اتوبوس‌ها، شناور شدن ساعات کار ادارات ضروری است وقتی همه کارمندان و نیروهای سازمان‌ها سر ساعت 7 بخواهند از حمل و نقل عمومی استفاده کنند و بعدازظهر با پایان ساعات کار ادارات در زمان مشخص سوار اتوبوس و سایر وسایل حمل و نقل عمومی شوند قطعا پیک مسافر ایجاد می‌شود که برای شکستن این پیک شناور شدن ساعت فعالیت ادارات پیشنهاد می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول