اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ادامه فعالیت سامانه ناپایدار بارشی بر روی استان اصفهان

رئیس اداره پیش‌بینی و پیش‌آگاهی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت سامانه ناپایدار بارشی بر روی استان اصفهان تا پایان امروز است.

ادامه فعالیت سامانه ناپایدار بارشی بر روی استان اصفهان

فاطمه زهرا سیدان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای اصفهان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت سامانه ناپایدار بارشی بر روی استان اصفهان تا پایان امروز است.

رئیس اداره پیش‌بینی و پیش‌آگاهی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه بارش‌ها تا ظهر امروز ادامه دارد افزود: بر این اساس طی این مدت در اکثر مناطق استان وضعیت جوی نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و بارش باران و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف، مه‌آلودگی و کاهش دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: به تدریج از بعدازظهر تا شب این سامانه با فعالیت در بخش‌های شرقی و جنوبی از استان خارج می‌شود و طی روز دوشنبه گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود و از روز پنجشنبه سامانه بارشی دیگری در استان فعال خواهد شد.

سیدان با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۲ تا ۵ درجه کاهش خواهد داشت گفت: بیشینه دمای هوای اصفهان ۱۲ و کمینه ۳ درجه و گرم‌ترین نقطه استان زرین‌شهر با ۱۵ درجه و بوئین میان‌دشت با منفی ۵ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقطه استان گزارش شده است.

رئیس اداره پیش‌بینی و پیش‌آگاهی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در شهر اصفهان ۴ میلی‌متر باران باریده است، عنوان کرد: شهرستان فریدونشهر با ۷۱.۷ میلی‌متر باران و ۲۰ سانتی‌متر بارش برف بیشترین میزان بارش‌های استان را در این مدت داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های بویین میاندشت میزان بارندگی ۴۴، خوانسار ۳۷، چادگان ۴۳، نطنز ۵، کاشان ۶، مبارکه ۴ و زرین‌شهر ۵ و داران با ۴ سانتی‌متر بارش برف گزارش شده است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ک۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول