اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف۹۱۴ فقره سرقت از وسائط نقلیه در۴۸ ساعت

رئیس پلیس آگاهی ناجا از اجرای طرح 48 ساعته مبارزه با سرقت وسائط نقلیه در 23 استان کشور خبر داد.

کشف۹۱۴ فقره سرقت از وسائط نقلیه در۴۸ ساعت

به گزارش خبرگزاری فارس،سردار محمد قنبری با اشاره به هدفگذاری پلیس آگاهی ناجا برای تشدید مبارزه با سرقت وسائط نقلیه، اظهار داشت: این طرح با هدف شناسایی و دستگیری سارقان حرفه ای و ارتقاء ضریب احساس امنیت اجتماعی در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: از مجموع 914 فقره کشف سرقت‌های وسائط نقلیه، 567 فقره مربوط به سرقت لوازم، قطعات و محتویات خودرو، 201 فقره سرقت خودرو و 146 فقره مربوط به  سرقت موتورسیکلت بوده است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا ادامه داد: در طول مدت اجرای طرح، 113 دستگاه خودرو که دارای دستور قضائی و کیفری بوده اند نیز توقیف و تحویل مراجع قضائی شده اند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: انجام اقدامات مقابله ای در برخورد با سارقان خودرو و خریداران اموال مسروقه با استفاده از تمام توان و امکانات موجود و مشارکت سایر رده های تخصصی در سراسر کشور در دستور کار پلیس آگاهی ناجا است.

سردار قنبری در پایان با بیان اینکه سرقت وسائط نقلیه به دلیل برخی ویژگی ها نسبت به دیگر سرقت ها، همواره در کانون توجه سارقان است، خاطرنشان کرد: پایین بودن ضرایب ایمنی برخی وسائط نقلیه در مقابل سرقت، کمبود پارکینگ در سطح شهرها، کم توجهی مال باختگان در حفظ و نگهداری صحیح و عدم رعایت موارد ایمنی هنگام ترک خودرو را می توان از جمله عوامل گرایش سارقان به سرقت نام برد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول