اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حسینی: با سهل انگاری داوران چهار امتیاز از دست دادیم

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: امیدوارم داوران با تمرکز بیشتری سوت بزنند، در این دو هفته 4 امتیاز از دست دادیم که می‌توانست ما را به صدر برساند.

حسینی: با سهل انگاری داوران چهار امتیاز از دست دادیم

سیدعبدالله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی ذوب‌آهن مقابل ماشین سازی تبریز در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: متأسفانه دقیقه یک اخراجی دادیم که کار را برای ما خیلی سخت کرد. ما واقعا برای 3 امتیاز این بازی به تبریز رفته بودیم و این اتفاق هم برایمان دور از دسترس نبود اما آن اخراج تیم را به شوک برد.

حسینی ادامه داد: البته بعد از آن هم بازی خوب پیشرفت رفت، مسلما تیمی که 10 نفره می‌شود، لایه‌های دفاعی آن باید قوی‌تر شوند که در تیم ما این اتفاق رخ داد. رفته رفته به بازی مسلط شدیم، بهتر کار کردیم و چشم به ضد حمله‌ها داشتیم اما شرایط طوری پیش رفت که دقیقه 80 گل خوردیم. بعد از آن تهاجمی بازی کردیم  و خدا را شکر توانستیم در دقیقه 90 مزد زحماتمان را بگیریم که حداقل دست خالی از زمین خارج نشویم.

وی در خصوص اینکه در دقیقه 10 به جای علی دشتی (بازیکن فصل قبل استقلال) وارد زمین شد، گفت: علی دشتی بازیکن قابلی است و رحمان رضایی هم به او خیلی اعتقاد دارد. او بازیکن سرعتی و موثری است. مدافع میانی ما اخراج شده بود و این تعویض یک تعویض فنی بود.کادرفنی در آن لحظه این تصمیم را گرفت.

این بازیکن ادامه داد: علی دشتی هم این مسأله را درک کرد و به تصمصم سرمربی احترام گذاشت. من هم از اعتماد رحمان رضایی ممنون هستم. سعی کردم بدون اشتباه بازی کنم. خوشحالم که توانستم آنچه کادر فنی از من خواسته بود را به خوبی انجام بدهم. خداراشکر به گل هم رسیدیم. زحمتی بود که همه بچه‌ها کشیدند و من نفر آخری بودم که به توپ ضربه زدم.

حسینی در مورد گل تساوی که برای ذوب‌آهن به ثمر رساند، تصریح کرد: تیم ما خیلی زحمت کشید. وقتی 10 نفره می‌شوید کار با استرس بیشتری دنبال می‌شود. تمام تلاشمان را کردیم که گل نخوریم. البته چه زمانیکه صفر-صفر بودیم و چه زمانیکه گل خوردیم تلاش کردیم دروازه حریف را باز کنیم اما در دقیقه 90 سعی کردیم با جایگیری خوب و روی کار تاکتیکی که در طول هفته خیلی آن را تمرین کرده بودیم گل بزنیم. زحمت کل تیم بود و خدا خواست که من آن را کامل و توپ را تبدیل به گل کنم.

مدافع ذوب‌آهن در مورد اشتباهات داوری که در هر دو هفته باعث از دست رفتن امتیازات ذوب‌آهن شد، گفت: داورها هم انسان هستند و اشتباه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. آن‌ها زحمت می‌کشند و قابل احترام هستند اما امیدوارم این اشتباهات کمتر شوند. نباید با یک سهل‌انگاری زحمات کل یک مجموعه زیر سؤال برود. در دو  هفته این اتفاقات برایمان پیش آمده و امیدوارم داوران با تمرکز بیشتری سوت بزنند. ما در این دو هفته 4 امتیاز از دست دادیم که می‌توانست ما را به صدر برساند.

حسینی در مورد صحنه اخراج وحید محمدزاده در دقیقه یک عنوان کرد: در این مورد باید کارشناسان صحبت کنند اما به نظرم اخراج محمدزاده خیلی سختگیرانه بود یعنی نیاز به سخت گیری زیادی داشت که این اخراج انجام شود.

وی در مورد بازی بعدی ذوب‌آهن مقابل پیکان گفت: ذوب‌آهن باشگاه بزرگی است که به فینال آسیا رفته است. جایگاهش بیشتر از آن چیزی است که در این یکی دو سال برایش رقم خورده، امیدواریم امسال تیم ما با ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه و همچنین با هدایت رحمان رضایی نتایج خوبی بگیرد که در خور شان این باشگاه باشد. این هفته هم بازی سختی با پیکان داریم. با دیدگاه برد به میدان می‌رویم و امیدوارم 3 امتیاز این بازی خانگی را به دست بیاوریم.

حسینی در مورد جدایی از گل‌گهر و حضور در ذوب‌آهن اظهار داشت: قراردادم آنجا یک ساله بود و شرایطی پیش آمد که تصمیم به جدایی گرفتم. باشگاه ذوب‌آهن به من پیشنهاد داد. با شناختی که از رحمان رضایی داشتم دوست داشتم با او کار کنم و این پیشنهاد را قبول کردم. برای گل گهر هم آرزوی موفقیت می‌کنم. تیم‌های امیرقلعه‌نویی همیشه جزو مدعیان لیگ برتر بوده‌اند و امسال هم گل‌گهر شایستگی این را دارد جزو تیم‌های بالای جدول باشد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول