اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

جاده‌های همدان لغزنده است

جانشین پلیس راه استان همدان از لغزنده بودن سطح جاده‌های همدان خبر داد و گفت: رانندگان در حین تردد در جاده‌ها تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

جاده‌های همدان لغزنده است

غلامعلی همایی در گفت‌وگو با خبرگار فارس در همدان با اشاره اینکه عبور و مرور خودروها در جاده‌های مواصلاتی استان عادی است اظهار کرد: در ورودی و خروجی وضعیت عادی عبور و مرور را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه سطح جاده‌ها لغزنده است و بارش باران قطع شده، گفت: در حال حاضر هوا ابری است و سطح گردنه دخان، آوج و اسدآباد مه‌گرفتگی غلیظ را شاهد هستیم.

جانشین پلیس راه استان همدان با اشاره به اینکه بارش برف را در سطح جاده‌ها نداریم اما رانندگان با تجهیزات کامل باشند افزود: رعایت فاصله طولی، عدم استفاده از تلفن همراه و بستن کمربند ایمنی از سوی رانندگان در جلوگیری از تصادفات حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سطح جاده‌های برون‌شهری لغزنده است و به هیچ وجه رانندگان توقف نکنند گفت: آنها قبل حرکت از پر بودن باک بنزین و سالم بودن بخاری و برف پاکن خودروی خود مطمئن و حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

همایی در خصوص کنترل تردد خودروهای غیربومی عنوان کرد: هرآنچه ستاد مقابله با کرونای استان مصوب کرده ما موظف به اجرا هستیم.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول