اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اختلاف اصلاح طلبان بر سر نامگذاری خیابان ها

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دولت حداقل همکاری را با اعضای شورای شهر در موضوع نام گذاری خیابان ها دارد، گفت:‌باید پیوستگی فرهنگی در نامگذاری خیابان‌ها حفظ شود.

اختلاف اصلاح طلبان بر سر نامگذاری خیابان ها

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران درباره مشکلات شورا در زمینه نامگذاری خیابان‌ها و معابر پایتخت گفت: موضوع نامگذاری‌ها مانند تشخیص باغ بودن یا نبودن املاک از حقوق شورای شهر است و باید به این موضوع توجه شود.

وی بیان داشت: از ابتدای فعالیت شورای پنجم حساسیت‌های زیادی درباره نامگذاری خیابان‌ها و معابر وجود داشت و در زمینه نامگذاری خیابان به نام مرحوم شجریان مشکلاتی پیش آمد چرا که نگاه بخشی از جامعه به نامگذاری‌های سیاسی است.

عضو شورای شهر تهران افزود: تهران پایتخت کشور است و باید پیوستگی فرهنگی آن حفظ شود همچنین باید در تصمیمات شورا در زمینه نامگذاری‌ها پافشاری کرد.

امانی خاطرنشان کرد: کمیته نامگذاری با حساسیت اسامی را برای نامگذاری انتخاب می‌کند و اگر بنا باشد نمایندگان مجلس تصمیماتی بگیرند پس اختیارات شورای شهر چیست؟

وی تصریح کرد: در دولتی که با اسم و حمایت ما بر سر کار آمده حداقل همکاری با شورای شهر وجود دارد و به نظرم باید بر اقداماتی که در نظر داریم پافشاری کنیم و از اختیارات‌مان دفاع کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول