اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سپاه گنبدکاووس 24 هزار بسته معیشتی در دوران کرونا بین نیازمندان توزیع کرد

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون بیش از 24 هزار بسته معیشتی توسط سپاه بین نیازمندان توزیع شده است.

سپاه گنبدکاووس 24 هزار بسته معیشتی در دوران کرونا بین نیازمندان توزیع کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، رمضانعلی قاسم‌پور ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: هرگاه تفکر بسیجی و جهادی در جامعه رواج یافت مشکلات کشور کاهش می‌یابد و بسیج تلاش دارد تا مدیران حرکت و تفکر بسیجی را سرلوحه کار خود در خدمتگزاری به مردم قرار دهند.
وی با اشاره به ترویج حرکت بسیجی در کشورهای مسلمان تصریح کرد: بسیج با ظهور اسلام تولد یافته و امروز شاهد ترویج تفکر و حرکت بسیجی در کشورهای مسلمان در گره‌گشایی مشکلات شان هستیم.
فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس مکتبی بودن، ایمان به خدا و باورهای دینی را از شاخص‌های مهم بسیجیان برشمرد و گفت: بسیج یک هویت فرهنگی روشن پاک و آینده‌نگر است.
وی با اشاره به همه گیری بیماری کرونا خاطرنشان کرد: بسیجیان در هر لباس و قشری در کنار کادر درمان خدمات شایانی انجام داده و در حوزه غربالگری توانستند کمک شایانی به کادر بهداشت و درمان کنند.
قاسم‌پور بیان داشت: بیش از ۱۷۰ برنامه در هفته بسیج برگزار می‌شود که بخشی از آن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضوری بوده و بخش دیگر در فضای مجازی خواهد بود.
وی با اشاره به برخی از عملکرد سپاه و بسیج از ابتدای امسال تاکنون تصریح کرد: توزیع ۲۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان، توزیع ۲ هزار و ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر، توزیع ۵۵ هزار پرس غذای گرم، توزیع ۳۰۰ جفت کفش و ۲۰۰ دست پوشاک، توزیع ۷۵۰ کیلو گوشت قرمز، توزیع ۱۹ هزار قرص نان و ۲۴۵ هزار دوز واکسن «نیوکاسل» بین نیازمندان و دامداران از جمله اقدامات بسیج و سپاه در دوران شیوع کرونا بوده است.
فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: تجلیل از ورزشکاران به ویژه ورزشکار گنبدی که در مسابقه با رقیب صهیونیستی  خود میدان را با هدف دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی واگذار کرد، نشست‌های بصیرتی، غبارروبی مزار گلزار شهدا و شهدای گمنام، دیدار با خانواده شهدا، مسابقات نقاشی و دلنوشته و غیره از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول