اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

فعالیت‌های مسجدمحوری پایگاه بسیج شهید وجدانی هوانیروز کرمان

فرمانده پایگاه بسیج شهید وجدانی هوانیروز کرمان فعالیت‌های این پایگاه را در کرمان تشریح کرد.

فعالیت‌های مسجدمحوری پایگاه بسیج شهید وجدانی هوانیروز کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا میرزایی ضمن گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به پویش ملی سلیمانی در پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات کشور مبنی بر اینکه هر پایگاه یک خدمت را عرضه کند، اظهار داشت: پایگاه بسیج شهید وجدانی هوانیروز در همین راستا نسبت به توزیع مواد ضد عفونی به همراه ماسک و همچنین ضد عفونی معابر و اماکن عمومی اقدام کرده و آماده خدمت‌رسانی است.

فرمانده پایگاه بسیج شهید وجدانی هوانیروز کرمان ادامه داد: جامعه هدف این پایگاه بسیج، خانواده‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در کرمان هستند که پس از فرآیند جذب در عرصه‌های 9گانه سند انتظار بسیج طبق علاقه و استعداد سازماندهی و آموزش داده می‌شوند.

وی تصریح کرد: رویکرد ما در تمامی این عرصه‌ها تربیت و مسجدمحوری بوده و از جمله اقداماتی که می‌توان به آن اشاره کرد، برگزاری گروه‌های تربیتی صالحین است و همچنین فعالیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شامل گروه  سرود، برگزاری نمایشگاه‌ها با موضوعات مختلف، تشکیل کاروان‌های، شادی کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی جهت ارتقاء سطح مهارتی اردوهای زیارتی و سیاحتی، برگزاری مسابقات ورزشی و اجرای طرح شهید بهنام محمدی در مدارس است.

میرزایی اضافه کرد: برگزاری کلاس‌های تقویتی تحصیلی، تولید محتوای رسانه‌ای، جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مومنانه به نیازمندان و همچنین فعالیت‌های دفاعی امنیتی شامل اجرای طرح گشت‌های رضویون، اجرای فراخوان‌های گردانی و اجرای رزمایشات اجرای رژه بسیجیان و... از دیگر عرصه‌های فعالیتی این پایگاه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق ارزیابی‌هایی که در دبیرخانه اشراف فرماندهی سپاه ثارالله صورت گرفت، این پایگاه امسال مفتخر به کسب عنوان موفق‌ترین پایگاه بسیج سپاه ثارالله استان کرمان در جشنواره مالک اشتر و همچنین موفق‌ترین بسیج مسجدمحور در جشنواره طرح اسوه سازمان بسیج مساجد و محلات شد که جا دارد از زحمات و تلاش بی‌وقفه برادران ارتشی به ویژه مسؤولان محترم که همیشه از برنامه‌های بسیج حمایت و پشتیبانی می‌کنند، قدردانی کنم.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول