اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

امشب هوای یزد 4 درجه سردتر می‌شود

کارشناس گروه پیش بین اداره کل هواشناسی یزد از تداوم سرمای شبانه در استان خبرداد و گفت: بر اساس اطلاعات بدست آمده از نقشه های همدیدی، این سامانه صبح فردا از استان خارج می‌شود.

امشب هوای یزد 4 درجه سردتر می‌شود

احسان‎الله دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به تغییرات جوی استان طی روزهای آینده اظهار کرد: سامانه بارشی از صبح امروز تا صبح فردا آسمان استان را در بر گرفته است.

وی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و بارش باران را از دیگر پیامدهای این سامانه در استان یزد دانست و افزود: با کاهش دما در مناطق ییلاقی، امشب وضعیت جاده ها مه آلود خواهد بود‌.

این کارشناس گروه پیش بین اداره کل هواشناسی  یزد در ادامه از تداوم سرمای شبانه در استان خبرداد و گفت: بر اساس اطلاعات بدست آمده از نقشه های همدیدی، این سامانه صبح فردا از استان خارج می‌شود.

دهقانی با بیان این‌که برای روزهای دوشنبه و سه شنبه آسمان استان یزد نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: در روزهای پایانی این هفته از پنج شنبه بعداز ظهر سامانه بارشی دیگری خواهیم داشت، که اگر رطوبت هوا کافی باشد بارش خوبی پیش روی شهر میراث جهانی یزد است.

وی با بیان این‌که امروز نسبت به دیروز دمای هوای یزد چهار درجه کاهش می یابد، گفت: کاهش دمای یزد تاپایان امروز به ۱۶ درجه می‌رسد.

کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی یزد، خاطرنشان کرد: امشب دمای یزد در خنک ترین ساعت به هفت درجه و فردا شب به پنج درجه می‌رسد.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول