اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

راستی: آیا کسانی که کشور را به این روز انداخته‌اند همان نااهلان از دید امام راحل نیستند؟

نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: امام(ره) فرمود که من باشم یا نباشم اجازه ندهید انقلاب به دست نااهلان بیفتد؛ سوال اینجاست که چقدر به این وصیت عمل شده و آیا کسانی که به این روز انداخته‌اند همان نااهلان نیستند؟!

راستی: آیا کسانی که کشور را به این روز انداخته‌اند همان نااهلان از دید امام راحل نیستند؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،  جعفر راستی در نشست علنی امروز ( یکشنبه، 2 آذرماه ) در نطق میان دستور خود با بیان اینکه با شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی جان تازه‌ای به کالبد نظام مقدس جمهوری اسلامی دمیده شد، گفت: ما افتخار می‌کنیم امت پیامبری هستیم که فرمودند: «انما بعثت لاتمم مکارم الاخلاق» و شیعه علی بن ابی‌طالب( ع ) و زهرای اطهر( ص ) و فرزندانشان هستیم که غالبا در راه اعتلای کلامه الله به شهادت رسیدند و اینک در انتظار فرجشان لحظه شماری می کنیم و افتخار می‌کنیم که رهبر معظم انقلاب راهبر ما با نگاه عمیق به مسائل جهانی فرمودند: «اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید».

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم، نمایندگان و دولتمردان افزود: اینک ماییم و راه روشن امامین انقلاب اسلامی و شهدای گلگون کفن که در صورت تخطی از راه آنان ضمن دچار به خسران ابدی، عقوبت اخروی هم در انتظار ما است؛ بیاییم به وصیت سیاسی ـ الهی امام( ره ) عمل کنیم که فرمودند: «چه من بین شما باشم یا نباشم نگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیفتد»؛ اینک سوال من این است که چقدر به این وصیت‌نامه عمل کرده‌ایم و آیا کسانی که کشور را به این روز انداختند همان نااهلان نیستند؟

وی یادآور شد: چندین ماه است که فریاد می‌زنیم ادامه این وضعیت به صلاح مملکت مردم شریف ایران نیست و به هر نحو ممکن باید اصلاح شود.

نماینده مردم شبستر در مجلس با مورد خطاب قرار دادن رئیس و نمایندگان مجلس با انتقاد از اینکه تا کی باید نظاره‌گر وضعیت نابسامان کشور باشیم، تصریح کرد: آیا زمان آن فرا نرسیده  که به وعده‌های داده شده عمل کنیم؟ یادمان نرود که ملت ایران به ما اعتماد کردند و ما را به مصاف غارت‌گران عزت و بیت‌المال مملکت فرستادند؛ تا کی باید شاهد این هم بی‌تدبیری و آشفتگی باشیم؟ اگر این بی تفاوتی از روی عمد باشد مصداق خیانت و در غیر این صورت مصداق جهالت است.

راستی افزود: تا کی باید به برنامه‌های کلیشه‌ای ادامه دهیم؛ اگر قرار است بر مبنای دوره‌های قبل عمل کنیم پس فرق ما که ادعای انقلاب‌گری داریم با دیگران در  چیست؛ خدا نیاورد آن روز را که ما هم دچار روزمرگی شده و درد و آلام مردم را فراموش کنیم که به فضل الهی بدخواهان نظام آن روز را نخواهند دید.

این نماینده مردم در مجلس دهم با مورد خطاب قرار دادن رئیس جمهور و وزرا با تاکید بر اینکه باید به این وضعیت نابسامان پایان دهید، افزود: در غیر این صورت ملت و نمایندگان آنها به وظیفه خود عمل خواهند کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی از حسن اعتماد مردم حوزه انتخابیه خود تشکر و ابراز امیدواری کرد که با تلاش مضاعف جواب اعتماد آنها را خواهد داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول