اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

جان تازه تیم فوتبال شهرداری آستارا برای رقابت در لیگ دسته اول

تیم فوتبال شهرداری آستارا که پس از سال‌ها به لیگ دسته اول صعود کرد، برای حضور موفق در این مسابقات عملکرد خوبی در بازار نقل و انتقالات داشت و توانست با ۱۸ بازیکن باشگاه‌های مطرح کشور قرارداد منعقد کند.

جان تازه تیم فوتبال شهرداری آستارا برای رقابت در لیگ دسته اول

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیم فوتبال شهرداری آستارا که با هدایت حسن اشجاری پس از شکست تیم پاس همدان در مرحله پلی‌آف لیگ دسته دوم فوتبال ایران به لیگ دسته اول صعود کرد این روزها خود را آماده حضور در این رقابت‌ها می‌کند.

سرمربی گری تیم فوتبال شهرداری آستارا به‌مانند فصل گذشته بر عهده حسن اشجاری بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران است و طرفداران این تیم امیدوار هستند شهرداری آستارا حضوری مقتدرانه در لیگ دسته اول داشته باشد.

 این تیم مرزی بندر آستارا که پس از سال‌ها به لیگ دسته اول صعود کرده برای حضور موفق در این مسابقات عملکرد خوبی در بازار نقل و انتقالات داشت و توانست با ۱۸ بازیکن باشگاه‌های مطرح کشور قرارداد منعقد کند که در ادامه به‌صورت دقیق خریدهای این باشگاه را در فصل نقل و انتقالات بررسی خواهیم کرد.

مدافع سابق پرسپولیس با شهرداری آستارا قرارداد امضاء کرد

حامد آقایی مدافع وسط سابق باشگاه پرسپولیس تهران که تجربه حضور با این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد با عقد قراردادی به‌عنوان بازیکن سهمیه زیر ۲۵ سال به باشگاه شهرداری آستارا پیوست.

وی همچنین سابقه بازی در تیم‌های پاس همدان، فرنزیونایتد مالزی، شهرداری اردبیل، نفت تهران، گل ریحان البرز و سپیدرود رشت را نیز در کارنامه دارد.

لژیونر جوان به شهرداری آستارا پیوست

امید بامتی مهاجم سابق تیم واسالوند سوئد با عقد قراردادی رسمی به‌عنوان بازیکن سهمیه زیر ۲۳ سال به تیم شهرداری آستارا پیوست.

وی در سال ۲۰۱۷ به باشگاه واسالوند در لیگ برتر زیر ۱۹ سال‌های لیگ سوئد پیوسته و نخستین بازی حرفه‌ای خود را برای این باشگاه انجام داد.

بامتی در فصل ۲۰۱۸_۲۰۱۹ در تیم زیر ۲۱ سال‌های این باشگاه حضور داشت و موفق شد ۹ گل را نیز با پیراهن این تیم به ثمر برساند.

هافبک چوکا به شهرداری آستارا پیوست

شایان عاشور نژاد بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال چوکا تالش با عقد قراردادی رسمی به تیم شهرداری آستارا پیوست.

عاشور نژاد که سابقه بازی در تیم فوتبال شهرداری فومن را نیز در کارنامه دارد در پست وینگر چپ و راست توانایی بازی دارد.

دفاع چپ پاس همدان در شهرداری آستارا

بهزاد سلطانی بازیکن سابق تیم‌های سپاهان اصفهان، سپاهان نوین اصفهان، شهرداری بندرعباس، استقلال اهواز و فصل گذشته پاس همدان، با عقد قراردادی رسمی به تیم شهرداری آستارا پیوست.

سلطانی ۳۲ ساله که سابقه بازی در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان را دارد در این چند سال در اقصی نقاط کشور فوتبال بازی کرده است.

وی با قد ۱۸۰ سانتی‌متری در پست دفاع بازی می‌کند و آخرین بازی بهزاد سلطانی برای تیم فوتبال پاس همدان مقابل تیم استقلال رامشیر بود که در این بازی بهزاد سلطانی یک گل به ثمر رساند.

سنگربانی شهرداری آستارا به توانا رسید

اشکان توانا دروازه‌بان فصل گذشته تیم‌ مس شهربابک و سابق داماش گیلان با عقد قراردادی رسمی به باشگاه شهرداری آستارا پیوست. 

توانا که ۲۹ ساله است و کار خود را از پایه‌های داماش گیلان آغاز کرده، چند فصل را در سپیدرود رشت سپری کرد و از فصل ۹۵-۱۳۹۴ در لیگ یک، بار دیگر به داماش گیلان پیوست و سپس به تیم دروازه مس شهربابک پیوست.

توانا فصل گذشته در تیم دروازه مس شهربابک حضور داشت و توانست عملکردی خوبی از خود نشان دهد و با 14 کلین شیت کار خود را در این تیم به پایان برساند.

هافبک ریزنقش داماش به شهرداری آستارا پیوست

سعید طالبی هافبک سابق تیم‌های داماش گیلان و بادران تهران با عقد قراردادی رسمی به تیم فوتبال شهرداری آستارا پیوست.

طالبی ۲۷ ساله که در پست هافبک بازی می‌کند با قد ۱۷۶ سانتی‌متری خود یکی از بازیکنان ریزنقش و تکنیکی فوتبال گیلان است.

نصیری به شهرداری آستارا پیوست

جابر نصیری هافبک‌ فصل گذشته تیم داماش گیلان با عقد قراردادی رسمی به تیم فوتبال شهرداری آستارا پیوست.

جابر نصیری متولد سال ۱۳۶۵ است و فوتبال خود را از روستای معلم کلا شهرستان ساری شروع کرد و سرانجام به سطح اول فوتبال ایران رسید.

آلومینیوم هرمزگان؛ شهرداری بندرعباس؛ ایرانجوان بوشهر؛ پارسه تهران، مازیران ساری، سردار بوکان و داماش گیلان تیم‌هایی هستند که نصیری سابقه بازی در آن‌ها را دارد.

منفرد دوست با شهرداری آستارا یک‌ساله بست

آرمین منفرد دوست مدافع فصل گذشته داماش گیلان با عقد قراردادی رسمی به جمع شاگردان حسن اشجاری در شهرداری آستارا پیوست.

آرمین منفرد دوست مدافع راست ۲۷ فصول گذشته داماش گیلان که فوتبال خود را نیز از رده‌های پایه همین باشگاه آغاز کرده است، پس از توافق با مدیریت شهرداری آستارا با امضاء قراردادی به جمع بندرنشینان ملحق شد.

وی همچنین علاوه بری حضور در داماش گیلان سابقه بازی در تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز را نیز در کارنامه دوران ورزشی خود دارد.

مدافع آرمان گهر به شهرداری آستارا پیوست

حمید ابراهیمی‌ مدافع وسط فصل گذشته تیم آرمان گهر سیرجان و سابق آلومینیوم هرمزگان با عقد قراردادی رسمی به تیم شهرداری آستارا پیوست.

ابراهیمی که ۲۳ سال سن دارد یکی از مدافعان مستحکم آرمان گهر سیرجان بود که پس از مذاکره با مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا به این تیم ملحق شد.

هافبک استقلال به شهرداری آستارا پیوست

مازیار فقیه عبدالهی بازیکن سابق جوانان استقلال تهران، شهرداری نوشهر و امیدهای نساجی مازندران نیز با عقد قراردادی رسمی به‌عنوان بازیکن سهمیه زیر ۲۳ سال به باشگاه شهرداری آستارا پیوست.

بازیکن جوان سایپا به شهرداری آستارا ملحق شد

علیرضا لطفی پور بازیکن سابق تیم‌های آلومینیوم هرمزگان، سایپا، پیکان و شهرداری بندرعباس به‌عنوان بازیکن سهمیه زیر ۲۳ سال با عقد قراردادی رسمی به باشگاه شهرداری آستارا پیوست.

مهاجم شهرداری تبریز به شهرداری آستارا پیوست

علیرضا سلیم پور مهاجم جوان شهرداری تبریز با عقد قراردادی به‌عنوان بازیکن سهمیه زیر ۲۳ سال به تیم تازه دسته اولی شده شهرداری آستارا پیوست.

ترانسفر از انزلی به آستارا

امیر قلم آرا مهاجم جوان فصل گذشته ملوان بندرانزلی با عقد قراردادی رسمی به‌عنوان بازیکن سهمیه زیر ۲۳ سال به تیم شهرداری آستارا پیوست.

حق‌پرست از آنتالیا اسپور ترکیه به شهرداری آستارا پیوست

محمد حق‌پرست بازیکن سابق آنتالیا اسپور ترکیه و ملوان بندرانزلی به‌عنوان سهمیه زیر ۲۱ سال به باشگاه شهرداری آستارا پیوست.

بازیکن امید اردبیلی به شهرداری آستارا پیوست

امیر قلی پور دروازه‌بان فصل گذشته تیم نخبگان مهر اردبیل به‌عنوان سهمیه زیر ۲۱ سال با عقد قراردادی رسمی به تیم شهرداری آستارا پیوست.

بهترین گلزن پاس همدان آخرین خرید شهرداری آستارا

وینگر فصل گذشته تیم فوتبال پاس همدان با امضاء قراردادی رسمی شاگرد حسن اشجاری در تیم فوتبال شهرداری آستارا شد.

 مسعود رمضانی وینگر فصل گذشته پاس همدان که در ابتدای فصل با قرارداد داخلی به تیم خوشه طلایی ساوه پیوسته بود، با فسخ قراردادش با این تیم و عقد قراردادی رسمی به عضویت تیم شهرداری آستارا درآمد.

این مهاجم گلزن که سابقه بازی در تیم فوتبال شهرداری همدان را نیز در کارنامه دارد فصل گذشته در تیم پاس همدان در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور هفت گل به ثمر رساند و بهترین گلزن این تیم محسوب می‌شد.

تیم فوتبال شهرداری آستارا در دور برگشت مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ دسته دو کشور با نتیجه پنج بر سه در ضربات پنالتی، پاس همدان را شکست داد و برای نخستین بار در تاریخ ورزش این شهرستان به لیگ دسته یک کشور صعود کرد.

این تیم جهت حضور مقتدرانه در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران پنج مسابقه تدارکاتی با تیم‌های استقلال، آرمان گهرسیرجان، نفت مسجدسلیمان، ویستا توربین و آکادمی کیا برگزار کرده و امروز نیز در اولین بازی رسمی خود در مسابقات لیگ دسته اول در بوشهر به مصاف شاهین بوشهر خواهد رفت.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول