اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امکانات لجستیکی دریابانی قشم با کمک منطقه آزاد تقویت شد

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم از کمک 110 میلیون تومانی به تامین امکانات لجستیکی دریابانی قشم در راستای مسوولیت اجتماعی این سازمان خبر داد.

امکانات لجستیکی دریابانی قشم با کمک منطقه آزاد تقویت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، مرتضی شیخ‌زاده ظهر امروز در آیین اهدای 5 دستگاه موتورسیکلت سی‌جی 200 سی‌سی به پایگاه دریابانی قشم اظهار داشت: این اقدام به ارزش 110 میلیون تومان در راستای ایفای نقش مسوولیت اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم در حال انجام است.

وی افزود: حدود 200 کیلومتر از سواحل جزیره قشم به همراه بخش گسترده‌ای از اراضی که غالبا جزو میراث طبیعی کشور است در حوزه استحفاظی پایگاه دریابانی قشم است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم تصریح کرد: تقویت ارگان‌های نظامی، انتظامی و اطلاعاتی جزیره قشم با رویکرد حمایتی بنابر دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دستور کار قرار دارد.

حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم نیز در این آیین امنیت را از ضروریات جامعه دانست و گفت: تحقق این مهم بسترساز سایر فعالیت‌های فرهنکی، اجتماعی و اقتصادی خواهد بود و از این رو حمایت از ارگان‌های متولی امنیت باید بیش از پیش باشد.

مهدی مرادپور فرمانده پایاه دریابانی قشم نیز اظهار داشت: واگذاری امکانات لجستیک در پیشبرد اهداف و‌ ماموریت‌های این یگان بسیار موثر است و موتورسیکلت‌های اهدایی در اختیار پاسگاه‌های دریابانی قرار خواهد گرفت.

به گزارش فارس، پیش از این نیز یک دستگاه خودرو سواری پرادو، 14 دستگاه خودرو سواری النترا، 10 دستگاه موتورسیکلت 250 سی‌سی و 10 دستگاه موتور سیکلت 125 سی‌سی از سوی این سازمان در اختیار نیروی انتظامی این شهرستان قرار گرفته بود.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول