اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

فعالیت مرکز تعویض پلاک قزلحصار کرج متوقف شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: فعالیت مرکز تعویض پلاک قزلحصار کرج و کلاس ها وآزمون های آئین نامه راهنمایی و رانندگی به منظور پیشگیری و کنترل ویروس کرونا تا اطلاع بعدی متوقف شد .

فعالیت مرکز تعویض پلاک قزلحصار کرج متوقف شد

غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهور استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به شیوع بیماری کرونا، گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان با هماهنگی‌های به عمل آمده با ستاد مبارزه با کرونا استان و برابر اعلام پلیس راهور ناجا از روز شنبه یکم آذر ماه سال جاری، مرکز تعویض پلاک استان البرز تا اطلاع بعدی تعطیل است.

رئیس پلیس راهور استان البرز بیان کرد: کلیه کلاس‌های آموزش آئین نامه و فنی در سطوح مختلف نیز برابر تصمیم ستاد مقابله با کرونا کشور در آموزشگاه‌های رانندگی تا اطلاع بعدی و فراهم شدن شرایط ایمنی لازم تعطیل است و فقط آزمون‌های عملی رانندگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به قوت خود در آموزشگاه‌ها انجام می‌شود.

شرق در پایان، با بیان این که هرگونه تغییر در اجرای طرح‌های ترافیکی و اطلاعیه‌های مرتبط در این زمینه از طریق پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام خواهد شد، از شهروندان خواست، به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری از مسافرت های غیر ضرروی خودداری کنند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول