اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

شاددل: شاید قهرمان امسال به جام‌ باشگاه‌های آسیا برود/تصمیمی درباره کادر فنی بزرگسالان گرفته نشده

مشاور امور بانوان فدراسیون والیبال گفت: با توجه به اینکه قهرمان لیگ سال گذشته معرفی نشد، شاید قهرمان امسال در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند.

شاددل: شاید قهرمان امسال به جام‌ باشگاه‌های آسیا برود/تصمیمی درباره کادر فنی بزرگسالان گرفته نشده

مهناز شاددل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه برنامه مسابقات در سال ۲۰۲۱ اعلام شده آیا تیم بزرگسالان در مسابقات قهرمانی آسیا حضور خواهد داشت یا خیر عنوان کرد: تیم ملی والیبال بزرگسالان بانوان در این مسابقات شرکت خواهد کرد البته هنوز در خصوص زمان شروع اردوها و ترکیب کادر فنی تصمیم نهایی گرفته نشده است.

مشاور امور بانوان فدراسیون والیبال در خصوص سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: زمانی بحث سرمربی خارجی مطرح بود اما در نظر داشتیم این مربی خارجی را برای تیم‌های پایه بیاوریم. برای بزرگسالان از مربی خارجی استفاده نمی‌کنیم. با توجه به اینکه مسابقات نوجوانان مشخص نیست سال آینده برگزار می‌شود یا خیر در خصوص مربی خارجی اقدامی نکردیم. کنفدراسیون آسیا گفته فعلاً این مسابقات برگزار نمی‌شود.

شاددل همچنین درباره نماینده ایران در جام باشگاه‌های زنان آسیا گفت: روی این موضوع فعلاً بحثی نشده است. ما سال گذشته قهرمان نداشتیم و فقط رده‌بندی را اعلام کردیم که سایپا در رده نخست قرار گرفت اما به احتمال زیاد قهرمان لیگ برتر امسال به مسابقات باشگاه‌ها اعزام خواهد شد. این مسابقات اواخر فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

وی درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر که امسال به صورت متمرکز پیگیری می‌شود، اظهار داشت: مسابقات گروه الف در حال برگزاری است؛ سایپا و شهرداری قزوین خیلی خوب کار کردند، سروقامتان بابل هم چون دقایق آخر اعلام آمادگی کرد تمرین آنچنانی نداشته اما تلاش می‌کند خود را بالا بکشد. 

مشاور امور بانوان فدراسیون والیبال درباره اینکه برای نخستین بار به خاطر کرونا مسابقات لیگ به صورت متمرکز برگزار می‌شود آیا از نحوه برگزاری لیگ راضی هستید گفت: برگزاری مسابقات به شیوه فوق بر اساس نقطه نظرات مدیران عامل و سرمربیان تیم‌ها برنامه‌ریزی شد که در حال حاضر همه ابراز رضایت کامل کردند، مخصوصا اینکه این رقابت‌ها در سالن فدراسیون والیبال با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

شاددل افزود: بازیکنان هم در صحبت‌های مختلف اعلام کردند از شرایط راضی هستند و حضور در سالن فدراسیون والیبال در روحیه‌شان تاثیر مثبت گذاشته است. نگاه فدراسیون این بود چون یک میزبانی تهران را کم کردیم، فدراسیون به عنوان عامل بی‌طرف میزبانی را برعهده بگیرد. تلاش ما کمک به تیم‌های مختلف لیگ است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول