اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

همه دستگاه‌ها برای تهیه بسته معیشتی بسیج شوند

امام جمعه فردیس با تاکید بر لزوم توجه به معیشت مردم و همکاری همه جانبه ادارات در این امر، گفت: همه دستگاه ها برای تهیه بسته های معیشتی و تامین نیازهای مردم به کمک سپاه و بسیج بشتابند.

همه دستگاه‌ها برای تهیه بسته معیشتی بسیج شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی، امام جمعه فردیس، عصر امروز در دیداری که به همراهی اعضای شورای تأمین و به مناسبت هفته بسیج با فرمانده سپاه و جمعی از بسیجیان شهرستان در محل ستاد فرماندهی سپاه ناحیه امام رضا(ع) انجام شد، گفت: ضمن تبریک هفته بسیج و اشاره به  اقدامات موثر بسیجیان در عرصه مقاومت از ابتدای انقلاب تا کنون،  تشکیل بسیج را پیش بینی و ابتکار امام خمینی(ره) برای حفظ انقلاب اسلامی و مقابله با توطئه های دشمنان اسلام عنوان کرد. 

امام جمعه فردیس با بیان اینکه ثمرات حضور بسیج در سال‌های گذشته برای همگان قابل لمس بوده است، افزود: درخشش بسیج در حوزه‌های مختلف، نه تنها مردم بلکه دنیایی که کشور ما را تحریم کرده، به شگفتی واداشته است.

ایمانی با اشاره اقدامات موثر بسیج با وجود تحریم‌ها در ایام شیوع کرونا، یادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامی فکر می‌کردند با شیوع کرونا، وجود تحریم‌ها به ویژه تحریم‌های دارویی، ایران را به زانو درمی آورد اما حضور بسیج مردمی و پای کار آمدن مردم برای رفع مشکلات و تامین نیازها در حوزه سلامت مردم، نشان داد که تفکر و روحیه انقلابی بسیج به عنوان  پشتوانه و ذخیره پایان ناپذیر انقلاب اسلامی، نجات بخش کشور در همه سختی‌ها خواهد بود. 

وی توجه به تأمین معیشت مردم توسط مسؤولان را ضروری دانست و افزود: تعطیلی‌های مشاغل برای مقابله با کرونا موجب شده مردم از تأمین معیشتشان باز بمانند. بنابراین همه دستگاه‌ها باید برای تأمین نیازهای مردم به کمک بسبج بشتابند و همه باید تلاش کنیم، فردیس در عرصه دستگیری نیازمندان بدرخشد. 

حجت الاسلام ایمانی با تاکید بر اینکه همه باید برای افزایش رضایتمندی شهروندان و جلوگیری از مختل شدن معیشت مردم تلاش کنیم، خاطر نشان کرد: مردم کشور در همه عرصه‌ها همراه نظام جمهوری اسلامی بودند، اما شاید وجود چالش‌های سخت در تأمین معیشت، موجب شود نتوانیم از  همراهی همیشگی مردم برخوردار شویم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول