اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پیگیری سازمان تبلیغات جهت حمایت از کسبه آسیب‌دیده از کرونا

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اردل گفت: کارگروهی برای شناسائی اصناف صاحب ملک، اصناف مستاجر و میزان آسیب اقتصادی که متحمل شده‌اند با همکاری سازمان صمت شهرستان ایجاد شد که به طرق مختلف بتوان از آن‌ها حمایت کرد.

پیگیری سازمان تبلیغات جهت حمایت از کسبه آسیب‌دیده از کرونا

حجت‌الاسلام سیدیاسر حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: صبح امروز جلسه‌ای با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردل پیرو همکاری در جهت حمایت از اصناف آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا برگزار شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اردل، ادامه داد: کارگروهی برای شناسائی اصناف صاحب ملک، اصناف مستاجر و میزان آسیب اقتصادی که متحمل شده‌اند ایجاد شد که به طرق مختلف بتوان از آن‌ها حمایت کرد.

وی خاطرنشان کرد: اولین اقدام این کارگروه شناسائی صاحبان املاک واحدهای صنفی مستاجر است که پس از شناسائی بتوانیم با رایزنی‌ و صحبت اجاره‌بهای این اصناف را بخشیده و یا تخفیفی به آن‌ها داده شود.

حسینی اضافه کرد: از دیگر فعالیت‌های این کارگروه برآورد میزان خسارتی است که به هر کدام از اصناف رسیده تا با شناسائی خیرین بتوان مقداری از آسیب رسیده را جبران کرد تا  از ورشکستگی و تعطیلی واحد صنفی به علت بدهی جلوگری شود.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا آسیب جدی به اقتصاد و معیشت خانواده‌های مغازه‌داران و اصناف وارد کرد، گفت: از همه مردم و خیرین خواهشمندیم در این شرایط سخت، آسیب‌دیدگان این ویروس منحوس را یاری کنند.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول