اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بررسی مسائل و مشکلات شرکت صنعتی بال در کارگروه رفع موانع تولید

در سیصد و هفتاد و یکمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس مسائل و مشکلات شرکت صنعتی بال بررسی شد.

بررسی مسائل و مشکلات شرکت صنعتی بال در کارگروه رفع موانع تولید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی صمت فارس، ظهر امروز سیصد و هفتاد و یکمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس به ریاست استاندار فارس در محل شرکت صنعتی صنایع بال برگزار شد.

در این نشست که در ادامه بازدید از شرکت صنعتی صنایع بال، تولید کننده انواع اتوماسیون صنعتی، تجهیزات فرودگاهی و سازه با فناوری و دانش روز دنیا، واقع در ۱۵ کیلومتری جاده شیراز سروستان برگزار شد، مسائل و مشکلات این واحد تولیدی به بحث گذاشته و تصمیماتی راجع به آن اتخاذ شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این نشست طی سخنانی اظهار داشت: این نشست با هدف بررسی مشکلات این واحد صنعتی در محل کارخانه برگزار شد که اهم مسائل و موضوعات ازجمله تامین تسهیلات و مشکلات ارزی این واحد تصمیمات عملیاتی و اجرایی در راستای مرتفع شدن مشکلات شرکت بال در جهت تامین مواد اولیه، توسعه صادرات و تولیدات باکیفیت اتخاذ شود.

حمیدرضا ایزدی افزود: شرکت صنعتی صنایع بال در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین و مجهزترین شرکت های  تولید کننده انواع اتوماسیون صنعتی، تجهیزات فرودگاهی و سازه در استان و کشور در بازارهای بین المللی فعالیت گسترده ای دارد که زمینه اشتغال بیش از ۲۰۰  نفر را به صورت مستقیم فراهم نموده است. 

ایزدی وجود واحدها و مجتمع‌های تولیدی را از شاخص‌های رفاه و توسعه برشمرد و گفت: بدون تردید فعالیت این واحدها برای مردم همجوار، مزایا و نعمت‌هایی همچون فرصت‌های شغلی ایجاد کرده و ارزش افزوده و ثروت آفرینی به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول