اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

مراجعه حضوری به پلیس راه استان برای صدور مجوز تردد، ممنوع شد

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: هدف اجرای طرح به حداقل رساندن ترددها بوده و تنها به ترددهای بسیار ضروری اجازه داده می‌شود و هیچ کس حق مراجعه حضوری به پلیس راه استان را ندارد.

مراجعه حضوری به پلیس راه استان برای صدور مجوز تردد، ممنوع شد

سرهنگ رضا همتی‌زاده رئیس پلیس راه استان ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: برابر دستورات صادره فقط کارکنان ادارات دولتی که محل سکونت و اشتغال آنان در دو شهرستان قرار دارد و افرادی که نوبت عمل جراحی دارند و کسانی که دارای احضاریه از مقام قضایی برای موعد مقرر هستند مجوز تردد صادر می‌شود.

وی افزود: هدف اجرای طرح به حداقل رساندن ترددها بوده و تنها به ترددهای بسیار ضروری اجازه داده می‌شود و هیچ کس حق مراجعه حضوری به پلیس راه استان را نداشته و تنها از طریق سیستم اداری برای کارکنانی که تقاضای تردد دارند صادر می‌شود؛ غیر از سه گروه تعیین شده بالا مجوز تردد برای هیچ کسی صادر نخواهد شد.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: کلیه دستگاه‌های دولتی بایستی از طریق فرمانداری شهرستان، لیست کامل کارکنان خود را که محل اشتغال و سکونت آنان در دو شهرستان قرار تنها از طریق سیستم اداری به پلیس راه استان ارسال کنند تا در خصوص صدور مجوز تردد برای آنان اقدام شود.

سرهنگ همتی زاده اظهار کرد: هر یک از ادارات بایستی مشخصات کارمندان و کد ملی و همچنین مشخصات کامل وسیله نقلیه و مسیر تردد را در درخواست ها درج کند.

انتهای پیام/ 9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول