اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه و دفتر تبلیغات اسلامی در پی درگذشت حجت الاسلام راستگو

مدیر حوزه های علمیه و دفتر تبلیغات اسلامی در پیام هایی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن راستگو از اساتید حوزه علمیه قم و کارشناس کودک و نوجوان را تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه و دفتر تبلیغات اسلامی در پی درگذشت حجت الاسلام راستگو

به گزارش خبرگزاری ‌فارس از قم،​ حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن راستگو از اساتید حوزه علمیه و فعال در زمینه تربیت مربی و کارشناس مسائل دینی به خصوص کودک و نوجوان، امروز در قم درگذشت.

این استاد پیشکسوت حوزه، سال ها در رسانه ملی برای کودکان و نوجوانان برنامه های دینی اجرا می کرد.

اساتید و مدیر حوزه علمیه قم و دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم در پیام های جداگانه درگذشت این استاد حوزه علمیه قم که سال ها در حوزه کودک و نوجوان فعالیت های آموزشی دینی را انجام داد تسلیت گفتند.

محمدحسن راستگو در سال ۱۳۳۲ هجری شمسی در شهر مشهد به دنیا آمد. او در سال دوم دبیرستان به حوزه علمیه مشهد وارد و سطح را در مشهد و ادامه سطح و دروس خارج حوزه را در قم گذراند. او مبتکر برنامه ویژه تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان به صورت کلاس، اردو، دروس کلاسیک برای مربیان پرورشی، مراکز تربیت معلم، حوزه‌های علمیه و صدا و سیمای جمهوری اسلامی بود.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن راستگو را تسلیت گفت که در این پیام آمده است: خبر درگذشت غم‌انگیز پژوهشگر فقه و اصول و تعلیم و تربیت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن راستگو باعث تألم و تأثر گردید. ابتکار ایشان در تهیه برنامه ویژه تعلیم و تربیت کودکان ونوجوانان برای مربیان پرورشی، مراکز تربیت معلم، حوزه های علمیه و صدا وسیمای جمهوری اسلامی، نگارش کتب شعر و داستان به زبان کودکان و سال ها خدمات ارزشمند در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که تربیت و پرورش شاگردان بسیاری که اکنون مربیان فعال و توانا درعرصه کودک و نوجوان هستند، تنها گوشه ای از آن است که هیچ‌گاه از خاطر نخواهد رفت.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم درگذشت ایشان را پس از عمری مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر، به خانواده مکرم و شاگردان آن مرحوم تسلیت گفته و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و برای خانواده ایشان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید.

انتهای پیام/78027/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول