اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

قهرمان کشتی جهان میوه‌فروشی می‌کند/ اخطار شهرداری اندیمشک به مدهنی

محسن مدهنی کشتی‌گیر اندیمشکی که سابقه قهرمانی جهان را در کارنامه دارد، این روزها به میوه‌فروشی کنار خیابان روی آورده و شهرداری اندیمشک به او اخطار داده است بساطش را جمع کند.

قهرمان کشتی جهان میوه‌فروشی می‌کند/ اخطار شهرداری اندیمشک به مدهنی

محسن مدهنی، قهرمان اندیمشکی کشتی نوجوانان جهان امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز در خصوص ویدیوی صحبت‌هایش که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده، اظهار کرد: مدتی است جهت امرار معاش و تامین هزینه‌های زندگی، مجبور هستم در خیابان میوه فروشی کنم اما شهرداری به من اخطار داد و دیگر اجازه ادامه این کار را نمی‌دهد.

وی افزود: چند سال از عمر خود و وقتی که به درس و کار و خانواده اختصاص داشته را برای سربلندی کشورم تلاش کردم و چند عنوان کشوری و بین‌المللی دارم اما مسوولان فکری به حال وضعیت ما نکرده‌اند.

 

 

این کشتی‌گیر ۲۰ ساله اهل اندیمشک گفت: این روزها هم با وجود مشکلات، تمرینات را کم و بیش ادامه می‌دهم اما شرایط حمایت از قهرمانان و استعدادهای ورزشی شرایط خوبی نیست و دغدغه‌های زندگی اجازه نمی‌دهد مثل قبل با توان کامل تمرین کنیم. 

وی ادامه داد: حالا که مجبور به انجام کار دست فروشی هستم، لااقل با من در این زمینه همکاری کنند تا بتوانم خرجی خود را در بیاورم.

انتهای پیام /ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول