اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

بارش شدید باران در آبپخش/ گذرهای شهر نیازمند بازنگری

بخشدار آبپخش گفت: بعضی گذرهای شهر آبپخش و روستاهای تابعه نیازمند بازنگری مجدد جهت دفع آبهای سطحی هستند.

بارش شدید باران در آبپخش/ گذرهای  شهر نیازمند بازنگری

علی تنگ ارمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان دشتستان با اشاره به بارش شدید باران در شهر آبپخش اظهار داشت: بعضی از گذرهای شهر آبپخش و روستاهای تابعه نیازمند بازنگری مجدد جهت دفع صحیح آب‌های سطحی هستند که در دستور کار شهردار و سایر مسؤولین مربوط قرار خواهد گرفت.

بخشدار آبپخش افزود: به جز آبگرفتگی چند منزل مسکونی، شکستن شاخ و برگ درختان حاشیه جاده، که به واسطه تندباد و بارش شدید در محور آبپخش به روستای میاندشت که با حضور به موقع نیروهای راهداری مدیریت شد و بازگشایی راه  صورت گرفت تاکنون خساراتی تاکنون گزارش نشده است.

تنگ ارمی تصریح کرد: میزان بارش باران  به گونه‌ای بود که در مدت یک ساعت بارندگی شدیدی صورت گرفت و از آنجا که حجم آب زیاد بود و کانالهای دفع آبهای سطحی و آب راه کنار خیابان کشش دفع این حجم از آب را نداشتند، آبگرفتگی‌های زیادی را شاهد بودیم.

بخشدار آبپخش افزود: در این بارندگی، آبگرفتگی معابر و تعدادی منازل مسکونی اتفاق افتاد که توسط تیم مدیریت بحران بخش، در بعضی نقاط حساس، رفع آب گرفتگی صورت گرفت و خداراشکر خسارات جدی به بار نیامده است.

تنگ ارمی با بیان اینکه طی دو بارش‌های اخیر، میزان بارندگی در شهر و بخش آبپخش قابل توجه بوده است گفت: امروز شاهد بارش ۴۰ میلی متری در شهر آبپخش بودیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول