اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

برنامه «یک آسمان حسن» از رادیو معارف پخش می‌شود

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه یک آسمان حسن» از این رسانه به مناسبت سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع) خبر داد.

برنامه «یک آسمان حسن» از رادیو معارف پخش می‌شود

سیداحمد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ویژه برنامه‌ رادیو معارف به مناسبت سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع) اظهار کرد: برنامه یک آسمان حسن به این مناسبت تولید شده که سوم آذر ماه از ساعت 19:30 تا 20:30 از رادیو معارف پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آشناکردن مخاطبان با یکی از احادیث اخلاقی امام حسن عسکری(ع) در خصوص احسان در این برنامه پیگیری می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به اهداف جزئی برنامه یک آسمان حسن گفت: آشناسازی مردم با سیره امام حسن عسکری(ع) در خصوص احسان و نیکوکاری و اثرات آن و ایجاد فضای شاد در روز ولادت حضرت در اولویت این برنامه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این برنامه از چهار بخش تشکیل شده است، گفت: بخش اول اهمیت یادگیری و عمل به احادیث اهل بیت(ع) و بخش دوم شرح و بیان روایت و اهمیت و ارزش و ضرورت پارسایی در آموزه‌های دینی با توجه به اخلاق آراسته امام حسن عسکری(ع) است.

محمودی عنوان کرد: در بخش سوم و چهارم به دو اثر از اثرات نیکوی پارسایی از منظر امام حسن عسکری(ع) پرداخته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سید روح الله شجاعی به عنوان سردبیر و تهیه‌کننده، سید حمید حسینی به عنوان گوینده و مجری پیشنهادی و حجت‌الاسلام عبد الهادی مسعودی به عنوان کارشناس این برنامه است.

انتهای پیام/78003*40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول