اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شرط «مقتدی الصدر» برای شرکت جریان صدر در انتخابات آتی عراق

رهبر جریان صدر حمایت از این جریان برای شرکت در انتخابات پارلمانی عراق را منوط به دستیابی صدری‌ها به اکثریت در پارلمان دانست.

شرط «مقتدی الصدر» برای شرکت  جریان صدر در انتخابات آتی عراق

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مقتدی الصدر» رهبر جریان صدر عراق، دیروز طی پستی در توئیتر، حمایتش از این جریان برای شرکت در انتخابات را منوط به امکان رسیدن صدری‌ها به پست نخست‌وزیری دانست و درباره سوگندش بر عدم مشارکت در انتخابات آتی توضیح داد.

وی در این پست نوشت: اگر عمری باقی بماند، تحولات را از نزدیک و با دقت دنبال خواهم کرد، اگر دیدم این انتخابات  به ورود اکثریت (صدری) منجر خواهد شد و آنها نخست وزیر آینده را انتخاب خواهند کرد، لذا خواهم توانست به آنها کمک کنم. 

در ادامه این پست توئیتری مقتدی الصدر آمده است: همانطور که قول داده بودیم برای تکمیل پروژه اصلاحات از داخل، ورود شما به انتخابات را تایید خواهم کرد و دلیلی که منجر به سوگند من مبنی بر عدم شرکت در انتخابات شد، از بین خواهد رفت و  من از سوگندی که یاد کرده بودم رها می‌شوم و این تنها برای رهایی عراق از فساد، وابستگی و انحراف است».

وی افزود: عزیزان، دین، مذهب و وطن در خطر است و همه شما مسئول هستید.

مقتدی الصدر پیشتر ضمن استقبال از برگزاری انتخابات زودهنگام گفته بود که انتخابات عراق باید در کمال سلامت و تحت نظارت منصفانه سازمان ملل غیر از کشورهایی که اشغالگر هستند، برگزار ‌شود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول