اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

محدودیت‌های ۲ هفته‌ای شامل ناوگان حمل و نقل عمومی نمی‌شود

سخنگوی ستاد کرونا شهرداری کرمانشاه گفت: محدودیت‌های 2 هفته‌ای اعمال شده شامل ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری، میادین میوه و تره‌بار و بازار روزها نمی‌شود.

محدودیت‌های ۲ هفته‌ای شامل ناوگان حمل و نقل عمومی نمی‌شود

رضا دوستی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا محدودیت‌های کرونایی همزمان در سراسر کشور در کرمانشاه نیز آغاز شده است.

وی در خصوص مشاغلی که شامل طرح محدودیت‌‌های ۲ هفته‌ای نمی‌شود،  افزود: فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری اعم از فعالیت اتوبوسرنی تاکسیرانی، آژانس‌های تاکسی تلفنی که دارای آرم مشخص باشند با رعایت پروتکل بهداشتی  در راستای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی استفاده از ماسک برای راننده و مسافران شامل محدودیت‌های نمی‌شود.

سخنگوی ستاد کرونا شهرداری کرمانشاه اضافه کرد: میادین میوه و تره‌بار و بازار روزها نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی جز مشاغل گروه اول ضروری هستند که محدودیت‌ها شامل فعالیت آن‌ها نمی‌شود البته فروشندگان بازار روز را ملزم به استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی کرده‌ایم که لازم است همشهریان نیز رعایت کنند.

وی با اشاره به تعطیلی تفرجگاه‌های کرمانشاه، پارک کوهستان، پارک شرقی و غربی، باغ پرندگان، شهربازی‌ها، بازار خودرو و بازار پرنده فروش‌ها تا پایان محدودیت‌ها، گفت: آرامستان‌ها همچنان بسته است و بیشتر از ۱۰ نفر اجازه ورود برای تشییع متوفی داده نمی‌شود.

دوستی در پایان از همشهریان خواست نسبت به محدودیت‌ها اعمال شده اهتمام  جدی داشته باشند تا زنجیره ویروس کرونا قطع شود.

انتهای پیام/پ

 


 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول