اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

قهرمان تنیس ATP: قهرمانی برای من معنای زیادی دارد

تنیسور ۲۴ ساله روسی موفق شد عنوان قهرمانی تور جهانی ATP را کسب کند.

قهرمان تنیس ATP: قهرمانی برای من معنای زیادی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس، مرحله فینال تنیس ATP بین دومینیک تیم و دنیل مدودوف برگزار شد. این تنیسور مطرح جهان که در مرحله نیمه‌نهایی نواک جوکوویچ و رافائل نادال را حذف کرده بودند، شب گذشته در فینال به مصاف هم رفتند.

دومینیک تیم در ست نخست با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید اما در ست دوم ۷ بر ۶ بازی را واگذار کرد. مدودوف در ست سوم با نتیجه ۶ بر ۴ پیروز شد و عنوان قهرمانی تور جهانی ATP را کسب کرد.

این تنیسور روسی بعد از قهرمانی و برتری مقابل تنیسور شماره ۳ جهان، اظهار داشت: فکر می‌کنم برتری مقابل دومینیک تیم با روشی که او بازی کرد بهترین پیروزی در طول دوره حرفه‌ای من محسوب می‌شود. پیروزی مقابل تیم موفقیت بزرگی برای من است.

این بازیکن ۲۴ ساله یادآور شد: این قهرمانی برای من معنای بسیار زیادی دارد. من احساس خوبی هم از نظر ذهنی و هم فیزیکی دارم.

تور جهانی ATP که به مدت ۱۲ سال است در لندن برگزار می‌شود، سال آینده به تورین ایتالیا منتقل شد. در این رویداد ۸ تنیسور مطرح جهان به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول