اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تولید و حفظ اشتغال دو وظیفه امروز بسیجیان عرصه اقتصاد

مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن گفت: تولید و حفظ اشتغال دو وظیفه مهم امروز ما بسیجیان در عرصه جهاد اقتصادی است که با تفکر وفرهنگ بسیجی می توان آن ها را محقق کرد.

تولید و حفظ اشتغال دو وظیفه امروز بسیجیان عرصه اقتصاد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن اصفهان، همزمان با آغاز هفته گرامیداشت بسیج و تجدید میثاق با شهدا، مراسم غبار روبی مزار شهدای گمنام ذوب‌آهن اصفهان با حضور مدیرعامل و تعدادی از مسؤولان و بسیجیان این شرکت برگزار شد.

در این برنامه که آیت‌الله رهبر رئیس دفتر هماهنگی تبلیغات اسلام ، مهرداد تولائیان معاون بهره‌برداری، مهدی نصر معاون برنامه‌ریزی و توسعه، محمد جعفر صالحی معاون خرید و احمد سلیمی معاون مالی و اقتصادی نیز  حضور داشتند، منصور یزدی‌زاده مدیرعامل شرکت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، گفت : شهدای ذوب‌آهن اصفهان که همگی بسیجی بودند در آن شرایط  به جهاد در دفاع مقدس پرداختند و امروز وظیفه ما بسیجیان صنعت، جهاد در جبهه اقتصادی است.

مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن افزود: تولید و حفظ اشتغال دو وظیفه مهم امروز ما بسیجیان در عرصه جهاد اقتصادی است که با تفکر وفرهنگ بسیجی می توان آن ها را محقق کرد.

وی با اشاره به گذشت چهل و یک سال از عمر با برکت بسیج، گفت : امروز بسیج، ابعاد جهانی پیدا کرده و این امر حاصل همان فرهنگی است که حضرت امام (ره) آن را بنیان نهاد و امروز مقام معظم رهبری پرچم آن را برافراشته و اخلاص و تفکر پاکی است که در این نهاد مردمی جریان دارد.

یزدی‌زاده در ادامه خاطر نشان کرد: آرزو می‌کنم که همه ما بسیجی بمانیم و این نیروی پرتوان بسیج به قیام امام زمان (عج) متصل شوند.

مهران مختاری نیز گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، بسیج یعنی آمادگی در هر نقطه‌ای که اسلام  و انقلاب به آن نیاز دارد و در شرایط سخت اقتصادی کنونی کشور، با مدیریت بسیجی و جهادی می‌توان بر مشکلات فائق آمد و یکی از تکالیف مهم بسیج در حال حاضر، جهاد در عرصه صنعت و اقتصاد است.

فرمانده بسیج شرکت ذوب‌آهن با اشاره فعالیت‌های گروه‌های پژوهشی و جهادی حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب‌آهن اصفهان، گفت: گروه جهادی بسیج، 20 منزل مسکونی را بازسازی کرده و همین هفته کلید 2 باب منزل مسکونی که بازسازی شده را تحویل می‌شوند.

وی ادامه داد: تاکنون ۵ مرحله توزیع کمک‌های مومنانه شامل ۲۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هرکدام ۴۰۰ هزار تومان که با حمایت مدیریت عالی ذوب‌آهن اصفهان حاصل شد، فعالیت‌های مختلف در جهت مقابله با کرونا در ذوب‌آهن اصفهان و شهرهای اطراف و غیره از جمله فعالیت‌های بسیج این شرکت است.

انتهای پیام/63077/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول