اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اهدای ۱۰ سری جهیزیه به زوجین جوان توسط گروه جهادی راسخون

مسئول گروه جهادی راسخون حوزه صاحب الزمان(عج) جهرم گفت: تهیه ۱۰ سری جهیزیه به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان و ذبح سه راس گاو به ارزش ۵۰ میلیون تومان در هشت ماهه اول امسال انجام شده است.

اهدای ۱۰ سری جهیزیه به زوجین جوان  توسط گروه جهادی راسخون

خبرگزاری فارس ـ لشکر سلیمانی‌ها ؛ ویژه‌نامه هفته بزرگداشت بسیج: داوود اوسط  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت:گروه جهادی راسخون از ابتدای شیوع ویروس کرونا برای کنترل این بیماری وارد عمل شد که ابتدا با گندزدایی معابر و مکان های عمومی با سازماندهی  نیروهای مردمی فعالیت کرد.

وی افزود: در ادامه روند مقابله با این بیماری منحوس به تولید دستکش و ماسک پرداخته و در کنار این کار ۱۰۰۰ بسته حمایتی به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

اوسط با بیان اینکه به نیت سلامتی آقا امام زمان(عج) و همه بیماران همچنین رفع این بلا، سه راس گاو به ارزش ۵۰ میلیون ذبح شده است، بیان داشت: با کمک خیرین و مردم جهرم، یک راس گاو در ابتدای شیوع این بیماری به ارزش ۱۸ میلیون تومان، یک راس گاو دیگر در عید قربان به ارزش ۱۵ میلیون و دیگری در عید غدیر خم به ارزش ۱۷ میلیون ذبح و گوشت آنان در قالب بسته‌هایی بین نیازمندان توزیع شد.

مسئول گروه جهادی راسخون با بیان اینکه در هشت ماهه اول امسال، ده سری جهیزیه کامل آماده شده است، بیان داشت: به منظور تسریع در تشکیل خانواده‌های نیازمند ده سری کامل جهیزیه به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان به کمک خیران آماده و بین زوجین نیازمند توزیع شد.

وی ساخت و مرمت منازل نیازمندان در روستاهای اطراف شهر جهرم، ایزوگام پشت بام منازل ایتام، توزیع لوازم التحریر بین مدارس دارای دانش آموزان کم برخوردار، راه اندازی پویش جمع آوری وسائل غیرضروری برای اهدا به خانواده‌های نیازمند، برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در ایام هفته دفاع مقدس و دهه کرامت و دیگر ایام طول سال، راه اندازی واحدهای تولیدی برآمده از محصولات و فراورده های خرما (قهوه، خوراک دام، شیره، کیک، شکلات و ...) را از دیگر برنامه‌های انجام شده در این گروه جهادی عنوان کرد.

مسئول گروه جهادی راسخون ضمن دعوت از همه خیران و نیک‌اندیشان شهرستان جهرم خواست تا در جهت انجام بهتر این برنامه‌ها کمک های خود را به حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) واقع در میدان ولایت تحویل دهند.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول