اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بورس

عرضه املاک و اراضی در بورس کالا / نخستین عرضه وزارت دفاع، ۹ آذرماه

طبق اعلام بورس کالا، عرضه املاک و اراضی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در روز ۹ آذرماه جاری با قرارگرفتن یک قطعه زمین واقع در دماوند، دشت مشا بر روی تابلوی معاملات آغاز می‌شود.

عرضه املاک و اراضی در بورس کالا / نخستین عرضه وزارت دفاع، ۹ آذرماه

به گزارش خبرگزاری فارس ، براساس اطلاعیه بورس کالای ایران، عرضه املاک و اراضی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این بورس از روز ۹ آذرماه جاری با قرارگرفتن یک قطعه زمین واقع در دماوند-دشت مشا بر روی تابلوی معاملات آغاز می شود.

در این زمینه ایمان عسگری زاده دبیر هیئت اجرای فروش املاک وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس،‌ اعلام کرد: پیرو مصوبه مجلس شورای اسلامی به نهادهای دولتی اختیار داده شده است که با عرضه املاک و مستغلات در بورس کالا از تشریفات مزایده و مناقصه معاف شوند، از همین رو هیئت اجرایی فروش املاک وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان اولین وزارتخانه گام نخست را در عرضه ملک در بورس کالای ایران برداشته است.

عسگری زاده اظهار داشت: همچنین عرضه املاک و اراضی در بورس کالا فرآیندی سهل و جذابی است که مطابق دستورالعمل بازار فرعی بورس کالای ایران تدوین شده و با توجه به بررسی هایی که در کمیته تخصصی عرضه بورس در املاک و اراضی معرفی شده صورت می‌گیرد، پذیرش‌های انجام شده، دارای کیفیت قابل احرازی بوده و از مزایای این شیوه معاملات به حساب می‌رود.

دبیر هیئت اجرای فروش املاک وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان گفت: نتیجه این امر باعث استاندارسازی و تدقیق در معاملات عرضه املاک و اراضی و همچنین ضمانت سلامت معاملات آینده را ایجاد می‌نماید.

براساس این گزارش، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در راستای برنامه فروش املاک مازاد خود، یک قطعه زمین محصور شده واقع در شهرستان دماوند را به قیمت پایه ۱۳۰ میلیارد ریال در تاریخ ۹ آذر ماه امسال در بورس کالای ایران روی میز فروش می‌گذارد.

این قطعه زمین به مساحت ۳۶۲۳.۴۵ مترمربع دارای سند شش دانگ واقع در شهرستان دماوند- دشت مشاء است و تضمین متقاضیان خرید برای شرکت در حراج مبلغ ۳.۹ میلیارد ریال معادل سیصد و نود میلیون تومان (۳ درصد قیمت پیشنهادی فروشنده) به صورت واریز وجه نقد یا تودیع ضمانت نامه بانکی در نظر گرفته شده است.

مهلت واریز وجه تضمین و ثبت درخواست جهت شرکت در حراج نیز تا پیش از پذیرفته شدن بهترین قیمت پیشنهادی و انجام معامله خواهد بود. علاقه مندان می توانند از طریق لینک http://www.ime.co.ir/amlak.html در سایت بورس کالای ایران جزییات عرضه این ملک وزارت دفاع را ملاحظه کنند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول