اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

جلسه اضطراری در بارسا / راه‌حل کومان برای جانشین پیکه چیست؟

روز گذشته بارسلونا میزان دوری جرارد پیکه را مشخص نکرد ولی به نظر می‌رسد این تیم بیش از 2 ماه با بحران خط دفاعی روبه‌رو خواهد بود.

جلسه اضطراری در بارسا / راه‌حل کومان برای جانشین پیکه چیست؟

به گزارش خبرگزاری فارس، جرارد پیکه و سرخیو روبرتو در بازی مقابل اتلتیکومادرید به شدت آسیب دیدند که به نظر می‌رسد هر 2 بازیکن بیش از 2 ماه از میادین دور خواهند بود.

البته باشگاه بارسلونا در خصوص پیکه، مدت زمان مشخصی را اعلام نکرد و اظهار داشت که بازگشت مدافع اسپانیایی به ریکاوری او بستگی دارد.

در گزارش پیش صحبت کردیم که پس از مصدومیت پیکه، بارسلونا با بحران خط دفاعی روبه‌رو است زیرا که این تیم به غیر از لنگله هم‌اکنون دفاع وسط دیگری ندارد. (در اینجا بخوانید)

همین مسئله باعث شد تا وضعیت دفاعی بارسلونا به تیتر روزنامه‌های این شهر بدل شود و موندو این وضعیت را اورژانسی اعلام کند. (در اینجا بخوانید)

سه شنبه شب بارسلونا در دیدار لیگ قهرمانان اروپا در حالی به مصاف دیناموکیف خواهد رفت که تنها یک مدافع وسط آماده دارد. ساموئل اومتیتی همچنان ناآماده است و «رونالد آراخو» با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند.

این مسئله بدین معناست که تا بازگشت پیکه و رسیدن او به اوج آمادگی، بارسلونا بحران خط دفاعی خواهد داشت و باید فکری به حال این موضوع کند. به همین  جلسه اضطراری برگزار شد تا کومان ببیند می‌تواند مدافعی را در پنجره زمستانی خریداری کند یا خیر؟


روزنامه اسپورت چاپ بارسلونا: وضعیت بحرانی در خط دفاع و لزوم خرید اریک گارسیا

مشکل بزرگ بارسلونا به جز اینکه مدیریتش استعفا داده و رئیس ندارد، بحران اقتصادی این باشگاه است.بارسلونا اگر بخواهد بازیکنی را در زمستان خریداری کند باید بار دیگر حقوق بازیکنانش را کم کند.

اریک گارسیا، مدافع 19 ساله منچسترسیتی ماه‌هاست به عنوان گزینه اصلی بارسلونا ولی به دلیل تمام شدن قراردادش در پایان فصل باشگاه بارسا را به تردید انداخته است. آبی‌اناری‌ها نمی‌خواهند بازیکنی را که می تواند در پایان فصل به صورت رایگان خریداری کنند در زمستان پول زیادی بابتش بپردازند. به همین علت موضوع انتقال قرضی برخی بازیکنان مطرح شده است. (در اینجا بخوانید)

انتخابات بارسلونا در تاریخ 24 ژانویه (4 بهمن ماه) برگزار می‌شود و پنجره زمستانی پیش از آمدن مدیریت جدید است. این اتفاق باعث شده تا بارسلونا به یک سردرگمی در اوضاع بحرانی باشگاه برسد. از طرفی باشگاه نیازمند خرید یک مدافع است و از طرفی وضعیت اقتصادی این فرصت را ایجاد نمی‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول