اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

۷۰ درصد مصرف برق استان مرکزی در بخش تولید است

مدیردفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان مرکزی بابیان اینکه مصرف ۷۰ درصد از برق استان در بخش تولید است، گفت: تأمین انرژی برق صنایع نخستین گام برای کمک به رونق تولید و جهش اقتصادی کشور است.

۷۰ درصد مصرف برق استان مرکزی در بخش تولید است

محمد نظام‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک بابیان اینکه مصرف ۷۰ درصد از برق استان مرکزی در بخش تولید است، اظهار کرد: تأمین انرژی برق صنایع نخستین گام برای کمک به رونق تولید و جهش اقتصادی کشور در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است و عبور موفقیت‌آمیز از پیک تابستان امسال، بدون همراهی مشترکان و مسؤولان میسر نبود.

وی افزود: همکاری ۱۵۴۳ مشترک بخش صنعتی در طرح‌های مدیریت مصرف برق تابستان سال جاری، موجب پرداخت حدود ۷۷ میلیارد ریال پاداش در صورتحساب بهای برق مصرفی آنان در برنامه پاسخگویی بار شده و ۲۴ میلیارد ریال پاداش به مشترکان همکار در سایر بخش‌ها نیز پرداخت شده است.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان مرکزی با اشاره به افزایش ۳۴۸ درصدی جلب مشارکت مشترکان صنعتی در طرح‌های کاهش پیک‌بار استان، بیان کرد: در تابستان سال گذشته ۳۴۴ مشترک صنعتی در طرح‌های کاهش پیک‌بار شرکت داشتند.

نظام‌آبادی تصریح کرد: همسوسازی و تعامل متقابل صنایع و این شرکت، شناسایی فرآیندهای مؤثر در حفظ منابع انرژی و برنامه‌ریزی برای استفاده بهتر از این منابع از فرصت‌های مهم برای توسعه صنعت برق است.

وی بر تغییر مدل رفتار مصرفی مشترکان برای تعدیل مصرف برق تأکید کرد و گفت: مدیریت سمت تقاضا راه‌حلی قابل اعتماد برای پاسخ‌دهی به رشد تقاضای انرژی در آینده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول