اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بسیج طلاب البرز در مصاف با کرونا/اعزام 30 جهادگر بسیجی به مراکز درمانی

مسؤول سازمان بسیج طلاب سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ضمن تشریح اقدامات این مجموعه در راستای ارائه خدمات به جامعه گفت: در زمان شیوع کرونا اقدامات متعددی دردستورکار قرار داده‌ایم که در این میان می‌توان به اعزام 30 جهادگر بسیجی به مراکز درمانی اشاره کرد.

بسیج طلاب البرز در مصاف با کرونا/اعزام 30 جهادگر بسیجی به مراکز درمانی

حجت الاسلام محسن قدرتی، مسؤول سازمان بسیج طلاب سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن تبریک پیشاپیش بمناسبت میلاد با سعادت امام حسن عسگری علیه السلام و گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بسیج طلاب در تاریخ انقلاب اسلامی خدمات و فعالیت‌های ارزنده ای داشته است.

به گفته وی از قبیل اقدامات این گروه بسیجی می‌توان به بیان و تبلیغ گفتمان امامین انقلاب، تبلیغ و تبیین سبک زندگی اسلامی و ایرانی در بین آحاد جامعه، فعالیت گروه‌های جهادی در راستای محرومیت‌زدایی، تبلیغ دین، بهداشت و درمان و... ، پرورش طلاب انقلابی و جهادی در سطح حوزه های علمیه، تقویت روحیه روحانیون و طلاب بسیجی در راستای فعالیت های جهادی و تبلیغی، حفظ و انسجام مبلغین و طلاب برادر و خواهر جهت تبلیغ دین و تقویت روحیه انقلابی و... اشاره کرد.

حجت الاسلام قدرتی در ادامه با بیان اینکه طلاب و روحانیون بسیجی استان البرز از ابتدای مواجهه با ویروس منحوس کرونا وارد مبارزه با این ویروس شدند و بصورت گروه‌های جهادی وارد کار شدند، اظهار کرد: روند کمک‌ها همچنان ادامه دارد، طلاب بسیجی و انقلابی (برادر و خواهر) هم اکنون در قالب نیروهای جهادی در امر تغسیل، تکفین و تدفین فعال هستند و این امر خطیر را بر خود فرض دانسته و محض رضای حضرت حق جل و عزه قدم بر می‌دارند.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی دیگری هم در بیمارستان‌ها فعال هستند تا در این قالب به بیماران کرونایی و پرسنل خدوم بیمارستان‌ها کمک رسانی کنند؛ روزانه 30 جهادگر بسیجی در دو شیفت 6 ساعته به بیمارستان‌ها اعزام می‌شوند.

وی در پایان یادآور شد: 30 گروه جهادی در سطح استان البرز به ثبت رسیده است که امید داریم به مدد و نصرت الهی تعداد این گروه‌ها و فعالیت‌های تاثیر گذار آنها با گذشت زمان بیشتر شود.

انتهای پیام/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول