اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

راه اندازی مجمع خیرین ازدواج جوانان توسط اداره ورزش و جوانان استان ایلام

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: مجمع خیرین ازدواج استان طی ماه‌های آینده به صورت رسمی در محل خانه جوانان استان ایلام شروع به فعالیت خواهد کرد.

راه اندازی مجمع خیرین ازدواج جوانان توسط اداره ورزش و جوانان استان ایلام

مظفر علی‌شائی مدیرکل ورزش و جوانان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام اظهار داشت: موضوع تاسیس مجمع خیرین ازدواج استان یکی از فعالیت‌های شاخص اداره کل ورزش و جوانان بوده که تا کنون در استان صورت نگرفته و طی ماه‌های آینده به صورت رسمی در محل خانه جوانان استان ایلام این مجمع شروع به فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: فوتبال پالایشگاه گاز بانوان پس از چند ماه تمرین مداوم و سخت به آمادگی خوبی رسیده و تا پایان هفته جاری مسابقات این تیم در لیگ برتر شروع خواهد شد. 

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام تصریح کرد: تیم فوتبال آقایان نیز در حال تمرین بوده که ان‌شاالله در مسابقات لیگ دسته سه شرکت کند این در حالی است که تیم تیر اندازی در استان نیز در حال ساماندهی و آماده سازی برای لیگ برتر آقایان است. 

وی ادامه داد: در تلاش هستیم که تا پایان سال مالی ۹۹ حداقل ۱۵ و حداکثر ۱۸  پروژه به بهره برداری برسد که عمده این پروژه‌ها چمن مصنوعی مینی فوتبال در شهرستان‌ها هستند. 

 علی‌شائی ادامه داد: کل اعتبار مورد نیاز این پروژه‌ها ۲۱ میلیارد تومان است، که در تلاش هستیم تا پایان سال مالی پیشرو  با جذب مطلوب بودجه حوزه عمرانی پروژه‌های فوق به بهره برداری برسند.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: یکی دیگر از فعالیت‌های شاخص حوزه جوانان ادامه دادن به موضوع پاتوق‌های فرهنگی و مهارت آموزی در مناطق حاشیه نشین استان بوده که بسیار حائز اهمیت است. 

انتهای پیام/ 970813

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول