اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برگزاری اردوی تیم ملی هندبال جوانان در اصفهان

اردوی تیم ملی هندبال جوانان برای آمادگی حضور در مسابقات آسیایی در کمپ صفائیه در حال برگزاری است.

برگزاری اردوی تیم ملی هندبال جوانان در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اردوی تیم ملی هندبال جوانان از ۲۸ آبان ماه در مجموعه ورزشی صفائیه و به میزبانی باشگاه سپاهان آغاز شده و تا ۵ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

مصطفی غلامی در مورد برگزاری اردوی تیم ملی هندبال جوانان در مجموعه ورزشی صفائیه اظهار داشت: نهمین اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال جوانان در استان اصفهان با حضور ۲۸ نفر از هندبالیست‌های جوان کشور در مجموعه ورزشی صفائیه در شهرستان مبارکه در حال برگزاری است.

مدیرفنی تیم ملی هندبال جوانان پیرامون دلیل انتخاب مجموعه ورزشی صفائیه افزود: سلامتی بازیکنان برای ما بسیار با اهمیت است و از همین رو بایستی محلی را برای اردو انتخاب می‌کردیم که از نظر پروتکل‌های بهداشتی مناسب باشد؛ برهمین اساس مجموعه ورزشی صفائیه که متعلق به باشگاه سپاهان است و شرایط خوبی داشت را برای برگزاری اردو انتخاب کردیم.

وی تصریح کرد: این اردو در شرایط کاملا کنترل شده و با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی در حال برگزاری است و همچنین پیش از برگزاری اردو از کلیه بازیکنان تست کرونا گرفته شده و خوشبختانه تست کادر فنی و بازیکنان منفی بوده است و جای نگرانی برای سلامتی بازیکنان نیست.

غلامی با اشاره به مسابقات قهرمانی هندبال جوانان آسیا افزود: این اردو به منظور انتخاب نفرات تیم ملی هندبال جوانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی هندبال جوانان آسیا برپا شده است؛ این مسابقات اسفند ماه سال جاری به میزبانی ایران و در شهرهای اصفهان و شیراز برگزار خواهد شد و امیدواریم تا پیش از شروع مسابقات اردوی دیگری با نفرات انتخاب شده برگزار کنیم و حضور پرقدرتی در این مسابقات داشته باشیم.

مدیرفنی تیم ملی هندبال جوانان پیرامون شرایط تیم ملی هندبال جوانان بیان کرد: خوشبختانه مشکل خاصی نداریم و تمرینات فشرده‌ای را پشت سر گذاشتیم؛ همچنین در نظر داریم بازی‌های تدارکاتی با دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان برگزار کنیم و امیدواریم این مسابقات محک خوبی هم برای تیم ملی و هم برای دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن باشد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ک۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول