اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

انتظار مردم از شهرداری صرفا ساخت خیابان و پُل نیست

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان این که انتظار مردم از شهرداری صرفا ساختن پل و خیابان نیست اظهار کرد: اعتبار شهرداری باید در بلندمدت دیده شود.

انتظار مردم از شهرداری صرفا ساخت خیابان و پُل نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسن بختیاری در نشست امروز شورای اسلامی شهر با اشاره به این که بسیاری از شهرداری‌ها تنها در قالب برنامه ریزی و انجام پروژه‌های عمرانی متوقف شده اند اظهار کرد: گرفتاری و درد امروز بسیاری از شهرداری‌ها این است که  همه چیز را در قالب پروژه‌های عمرانی تعریف و از این رو، توانایی برای جذب رضایت مردمی را از خود سلب می کنند.

وی افزود: ضروری است تا رویکرد شهرداری‌ها از صِرف انجام پروژه‌های عمرانی خارج شود و به موارد دیگر نیز بپردازد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: برخی شوراهای شهر و  شهرداری‌ها، رویکردهای ارائه خدمات بهتر به مردم را فراموش کرده اند و انتظارات مردم را در ساخت خیابان و پُل و جدول کشی خلاصه می بینند.

بختیاری یکی از این خدمات جدید را خدمات غیرحضوری شهرداری‌ها دانست و گفت: شهرداری اگر امروز و در شرایط کرونا بتواند به صورت غیرحضوری به ارائه خدمات مردمی بپردازد، آن گاه رضایت بسیاری از مردم جلب خواهد شد.

وی با اشاره به گزارش درآمدها و هزینه‌های شهرداری قم در 6 ماهه نخست سال جاری بیان کرد: ما چاره ای جز کاهش هزینه‌های مدیریت شهری در شرایط فعلی نداریم که این کاهش هزینه با حذف پروژه‌های عمرانی غیر ضروری و یا هر نوع هزینه غیر ضروری دیگر محقق می شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: نمی توان در این شرایط اقتصادی فشار بیشتری به مردم آورد و درآمد شهرداری را افزایش داد.

وی با بیان ضرورت توجه بلندمدت به اعتبار شهرداری تصریح کرد: باید با شجاعت، برخی تصمیم گیری‌ها را انجام داد تا إن شاء الله بتوانیم از شرایط خاص امروز به سلامت عبور کنیم و گشایش‌هایی حاصل شود.

انتهای پیام/2258*40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول