اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

رضا جمالی، رئیس بسیح رسانه استان زنجان شد

آئین تکریم عبدالله جعفری از ریاست بسیج رسانه استان زنجان برگزار و رضا جمالی برای این سمت معرفی شد.

رضا جمالی، رئیس بسیح رسانه استان زنجان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراسم تودیع عبدالله جعفری و معارفه رضا جمالی به عنوان رئیس بسیج رسانه استان پیش از ظهر امروز برگزار شد.
در این مراسم فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ضمن تقدیر از تلاش‌های عبدالله جعفری طی سال‌های اخیر و آرزوی موفقیت برای رئیس جدید بسیج رسانه بر اهمیت رسانه در جامعه امروز تاکید کرد.
سردار جهانبخش کرمی با بیان اینکه بسیج نماد مردم سالاری دینی است و بسیاری از کشورها هم از این نماد الگوگیری کرده‌اند، تصریح کرد: بسیج در همه اقشار اهمیت فراوانی دارد.
وی با اشاره به اهمیت بسیج رسانه در کشور گفت: از بسیج رسانه انتظار این است که بتواند در زمینه ایفای نقش برای پاسداری از نظام و انقلاب و نقش ویژه حساس باید بیش از بیش فعال‌تر شود.
وی با بیان اینکه باید از نقش بسیج رسانه و رسانه‌ها و اقشار بسیج رسانه به خوبی استفاده شود، تصریح کرد: بسیج رسانه باید با بسیج رسانه‌ها در راستای تاثیرگذاری در جامعه گام بردارد.
وی با تاکید بر اهمیت تعامل با رسانه‌ها در راستای سیاست‌های رهبر انقلاب، بسیج و سپاه تصریح کرد: روزی در خاکریز رزمندگان به مبارزه و مقابله با دشمن و می‌پرداختند اما امروز رسانه‌ها در این خط مقدم قرار دارند.
وی با اشاره به هجمه‌های دشمن در زمینه‌های فرهنگی علیه کشورمان تصریح کرد: در شرایط کنونی رسانه‌ها در آگاه سازی مردم از توطئه‌های دشمنان نقش مهم و تاثیرگذاری دارند.
انتهای پیام/۲۳۰۸/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول