اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

استفاده از ایده‌ شهروندان جهت مقابله با کرونا/ جزئیات برگزاری جشنواره شهر آماده

مشاور شهردار تهران با اشاره به برنامه‌های شهرداری جهت برگزاری جشنواره شهر آماده گفت: بر اساس این جشنواره بنا داریم با استفاده از ایده‌های شهروندان پنجره جدیدی به روی سیاست‌گذاران جهت مقابله با کرونا باز کنیم.

استفاده از ایده‌ شهروندان جهت مقابله با کرونا/ جزئیات برگزاری جشنواره شهر آماده

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، غلام محمدی مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در نشست خبری جشنواره شهر آماده که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت:‌ شهرداری تهران آمادگی لازم برای عبور از بحران را دارد ما در این زمینه از  نقطه نظرات مردم و همه شهروندان استفاده می‌کنیم.

وی افزود:‌از ابتدای همه‌گیری کرونا که حتی هنوز ستاد مقابله با کرونا تشکیل نشده بود اقدامات لازم را جهت مقابله با بحران کرونا آغاز کردیم ولی باید توجه داشت که شهرداری تهران فقط جزئی از ماجرا جهت مقابله با بحران است و همه تصمیم‌ها گرفتن آن بر عهده شهرداری نیست.

مشاور شهردار تهران ادامه داد: استفاده از افکار و ایده‌های مردم جهت مقابله با بحران مدنظر شهرداری تهران قرار گرفته و برگزاری جشنواره شهر آماده نیز بر همین اساس است.

محمدی گفت:‌همچنین بنا داریم که از حافظه تاریخی مردم جهت عبور از بحران بهداشتی کنونی استفاده کنیم و پنجره جدیدی به روی سیاست‌گذاری‌ها برای مقابله با کرونا با استفاده از ایده‌های مردم باز کنیم.

وی خاطرنشان کرد: وقتی صحبت از شهر آماده می‌کنیم یعنی امروز را برای بحران‌های آینده آماده سازیم و برگزاری جشنواره شهر آماده در جهت تحقق این مسأله بسیار تأثیرگذار است.

مشاور شهردار تهران بیان داشت:‌در این جشنواره با استفاده از نگاه مردم و تصاویر و فیلم‌هایی که توسط‌شان ثبت و ضبط شده است، به آمادگی بیشتر شهر دست می‌یابیم و برگزاری جشنواره شهر آماده تنها ثبت خاطره نیست بلکه نقطه نظرات به صورت چندوجهی از سوی مردم ثبت می‌شود.

محمدی گفت:‌از طرفی برگزاری این جشنواره در شرایط کنونی که مردم نیاز به نشاط و امید دارند بسیار مؤثر است.

به گزارش فارس، جشنواره عکس و فیلم کوتاه شهر آماده با موضوع پیشگیری و مواجه با بحران (کرونا،‌ زلزله، سیل، توفان و آتش‌سوزی) توسط شهرداری تهران برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار تا 5 دی، سالروز زلزله بم خواهد بود و برگزیدگان این جشنواره 30 دی، سالروز حادثه پلاسکو اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول