اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

نقره داغ ۵ هزار راننده در طرح ممنوعیت تردد کرونایی جاده‌ها

رئیس پلیس راهور ناجا از اعمال قانون پنج هزار راننده در طرح ممنوعیت تردد کرونایی در جاده‌ها خبر داد.

نقره داغ ۵ هزار راننده در طرح ممنوعیت تردد کرونایی جاده‌ها

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،سردار سیدکمال هادیانفر در برنامه گفت‌وگوی خبری در خصوص اعمال محدودیت‌های تردد در مسیرهای بین‌ استانی و اقدامات پلیس راهور در زمینه اظهار داشت: بلافاصله بعد از ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا، عوامل پلیس راهور در ساعت 24 بامداد 30 آبان ماه، در هزار و 181 نقطه اعم از ورودی و خروجی شهرهای قرمز و نارنجی استقرار یافتند.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه  دردو روز اول اجرای طرح، در تمام محورها شامل کاهش تردد بوده‌ایم،تصریح کرد: در 48 ساعت گذشته به 156 هزار وسیله‌نقلیه تذکر دادیم که رانندگان 110 هزار وسیله‌نقلیه به این تذکرات تمکین کرده و به مبدأ خود بازگشتند.

وی با اشاره به این مطلب که پلیس در این طرح با تمام توان خود در حوزه ورودی و خروجی شهرها با تذکر، انجام وظیفه می‌کند، افزود: بر اساس مصوبات ابلاغی به پلیس راهور، در شهرها نیز دوربین‌ها فعال هستند و از ساعت 21 تا چهار صبح اعمال قانون می‌کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا‌ اعلام کرد: هفت هزار نفر از پرسنل پلیس در حوزه راه و شهر این مأموریت خطیر را در کنار کادر بهداشت و سلامت کشور انجام می‌دهند و خوشبختانه تاکنون هیچ گزارشی از تنش رانندگان و پلیس به ما واصل نشده و مردم نهایت همکاری را با پلیس دارند.

سردار هادیانفر خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که در کنار کادر بهداشت و سلامت جلوی شیوع این بیماری را بگیریم و جرائم صورت گرفته نیز اقل ممکن بوده است. 

رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرد:تاکنون حدود پنج هزار جریمه در کشور ثبت شده و تلاش بر این است که با تذکرات و پیامک‌ها اقدامات خود را انجام داده و شاهدکمترین جریمه در این رابطه باشیم.

سردار هادیانفر با تأکید بر اینکه جرائم هم توسط دوربین‌ها و هم توسط افسرهای راهور ثبت می شود، تصریح کرد: اغلب این جرائم در مبادی ورودی انجام شده، دوربینهای راهور، دو شب در محورهای جاده‌ای فقط به تذکر به رانندگان خاطی بسنده کرده و این تذکرات باعث کاهش تردد در جاده شده است اما از امروز در محورهای جاده‌ای برای پلاکهای غیربومی در مبادی ورودی شهرهای قرمز و نارنجی جریمه اعمال می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول