اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک از زوج توزیع‌کننده مواد مخدر در ساوه

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری زوج توزیع‌کننده عمده مواد مخدر در شهرستان ساوه و کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک از آنان خبر داد.

کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک از زوج توزیع‌کننده مواد مخدر در ساوه

سرهنگ یوسف سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیری قابل توجهی مواد مخدر از سوی 2 توزیع‌کننده عمده مواد مخدر مطلع شده و برنامه‌ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنها آغاز کردند.

وی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران، سرانجام افراد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی سواری در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان ساوه در حال انتقال مواد مخدر به این شهرستان هستند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ساوه با کمک تیم پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، به محل عبور خودروی حامل مواد مخدر اعزام و سرانجام موفق شدند با انجام عملیاتی، خودروی مذکور را در سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و توقیف کنند.

سپهوند یادآور شد: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار 50 کیلوگرم تریاک که به شکل ماهرانه‌ای در خودروها جاساز شده بود، کشف شد.

وی در پایان با قدردانی با تأکید بر ارتقاء دانش و مهار همگانی در امر مبارزه هدفمند با معضل جهانی افزود: متهمان دستگیرشده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول